کیونپ نسخه بتای سیستم عامل QTS 4.3 را معرفی کرد

14 آذر 1395      0 دیدگاه

شرکت آداک فن آوری مانیا

کیونپ نسخه بتای سیستم عامل QTS 4.3 را با امکانات ویژه ای از قبیل لایه بندی ذخیره سازی هوشمند یا Qtier ، سیستم Qfiling، نرم افزارهای مولتی مدیای و بسیاری امکانات دیگر معرفی کرد.

شرکت کیونپ در تاریخ دوم دسامبر 2016 نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی QTS 4.3 را که یک سیستم عامل حرفه ای برای مدیریت سرویس ذخیره سازی تحت شبکه یا NAS می باشد را معرفی کرد. این سیستم عامل با افزایش قابلت های کلیدی خود از قیبل سرویس های خودکار، نرم افزارهای پرکاربرد و رابط کاربری قوی می تواند ابزار مناسبی در پیشبرد اهداف کسب و کارها و نیازهای خانگی باشد.

QTS 4.3 بر پایه مولفه هوشمند بودن طراحی شده و امکانات رقابتی بسیاری به آن اضافه شده است تا بتواند نیازهای کاربران شخصی و کسب و کارهای مختلف را تامین کند.

امکانات کلیدی و جدید این سیستم عامل عبارتند از:

سیستم مانیتورینگ منابع سخت افزاری دقیق و آنلاین
مهندسی دوباره سیستم مانیتورینگ منابع سخت افزاری این قابلیت را به یک نرم افزار اختصاصی تبدیل کرده که می تواند با در اختیار گذاشتن گراف ها و مقادیر متنوع امکان آنالیز و مدیریت مصرف را به مدیران سیستم بدهد.

سیستم هوشمند طبقه بندی اطلاعات یا Intelligent Qtier 2.0
فناوری Qtier ذخیره سازهای که امکان auto tiering را بر روی ذخیره سازهای کیونپ فعال می سازد یک ویژگی منحصر بفرد برای کارآمد و بهینه کردن فضای ذخیره سازی می باشد که به شما امکان استفاده از درایوهای SSD، SAS و SATA را بطور همزمان بر روی یک دستگاه و بکارگیری آنها جهت افزایش فضا، کاهش قیمت و افزایش سرعت را می دهد. این فناوری فوق العاده با آنالیز میزان مصرف اطلاعات آنها را بصورتی طبقه بندی می کند که اطلاعات پر مصرف بر روی درایوهای سریعتر و اطلاعاتی با مصرف کمتر بر روی درایوهای کم سرعتتر قرار گیرند.

به حداکثر رساندن امکانات دسترسی به شبکه با استفاده از سوییچ مجازی
با توجه به اینکه سیستم NAS و ماشین های مجازی از یک پورت مشترک شبکه برای ارتباط استفاده می کنند یکی از اصلی ترین امکانات تقویت شده در سیستم عامل جدید پشتیبانی از جدیدترین روش های انتقال اطلاعات بین ماشین های مجازی و بستر مجازی سازی می باشد. همچنین قابلیت تبدیل و استفاده از پورت Thunderbolt بعنوان پورت شبکه ماشین های مجازی بی سیستم اضافه شده و امکان سوییچ مجازی و سرویس NAT بر روی این پورت می تواند قابلیت ویژه ای برای دستگاه های کیونپ جهت اتصال از طریق پورت Thunderbolt به شبکه باشد.


ماشین زمان پشتیبان گیری برای پروتکل SMB
QTS 4.3 قالبت پشتیبانی کامل از پروتکل SMB برای آخرین نسخه سیستم عامل macOS یعنی Sierra را دارا می باشد. این امکان می تواند بصورت اتوماتیک از سخت افزارهای دارای این سیستم عامل مانند گوشی های آیفون و تبلت ها و لپ تاپ های شرکت اپل نسخه پشتیبان تهیه کند.

مدیریت ساده فایل ها با استفاده از سیستم Qfiling
سرویس Qfiling امکان می تواند براحتی و بصورت کارامد کلیه فایل های موجود بر روی ذخیره ساز را مدیریت و سازماندهی کند. این سرویس با طبقه بندی فایل های بر اساس زمان بندی مشخص شده، نوع ذخیره ساز و همچنین نوع درایو دسترسی به اطلاعات را سریعتر و راحتتر سازد.

امکان اضافه کردن ارتباطات راه دور به سرویس File Station
کاربران با استفاده از این سرویس بصورت مستقیم می توانند فایل های خود را بین ذخیره ساز و سرویس های ابری جابجا کنند و یا یک پوشه اشتراکی را بر روی یک ذخیره ساز در محل دیگر را بر روی ذخیره ساز موجود در سایت خود از طریق پروتکل های FTP، CIFS/SMB و یا WebDAV قرار دهند.

همچنین نرم افزار و ابزارهای کاربردی بسیاری برای افزایش بهره وری سیستم به سیستن عامل جدید اضافه شده است.


به اشتراک بگذارید :

منبع : آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com