چارچوب امنیتی Aruba 360 Secure Fabric

23 دي 1398      0 دیدگاه

Aruba 360 Secure Fabric:

 

نه چندان زمان های دور ،تیم های امنیتی شبکه ها به راحتی می توانستند محیط پیرامون خود را که محافظت میکردند شناسایی کنند .فناوری اطلاعات ،کنترل های سخت گیرانه ای بر محاسبات و منابع شبکه از جمله : سیستم ها،برنامه ها ،و داده های کارکنان و سطح دسترسی و استفاده از آن ها انجام داده است .امروزه اختلالات در فناوری های نظیر موبایل ، BYOD ،مجازی سازی ، ابر ، داده های بزرگ و IOT  نتیجه ی ناکافی یک رویکرد امنیتی در محیط است .

میراث تکنولوژی های امنیتی طراحی شده برای تهدیدها و محیط های دیروز ، برای حملات پیشرفته و هدفمند امروز نیستند .بنابراین نیاز مند یک عملکرد تازه که بتوان به کمک تکنولوژی های پیشرفته ، ریسک کاربر و دستگاه را کاهش داده و به طور منظم منابع شبکه را در مقابل تهدیدهای افزاینده و متغیر در فضای شبکه ایمن دارد.

Aruba 360 fabric framework   به تیم های امنیتی و فناوری اطلاعات راهی یکپارچه برای به دست آوردن دید ،کنترل و دفاع پیشرفته از تهدیدات احتمالی میدهد.

Aruba  با یک زیر ساخت گسترده تحلیلی ایمن که در تمامی محصولات indoor (API)   و    oudoor آن  اعم از سوییچ ها ، کنترلرها گنجانده شده است تا محافظتزیر ساختها  و کنترل ترافیک لایه ی فیزیکی شبکه را عهده دار باشد.

از محصولات Aruba Security می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Aruba Policy Enforcement Firewall •

 Aruba ClearPass Policy Manager (network access control) •

  •  Aruba ClearPass Device Insight (advanced visibility of all devices connected to the network)
  •  Aruba IntroSpect UEBA and NTA (integrated User and Entity Behavior Analytics and Network Traffic Analysis)

 


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com