آشنایی با Aruba (قسمت اول)

3 دي 1398      0 دیدگاه

مقدمه :

تحول های تجاری شامل دنیای دیجیتال ، با گرفتار شدن در گذشته فراتر نخواهد رفت. زیرساختهای نسل بعدی که بر پایه اصول بومی سازی ابری است که عملکرد ،اتوماسیون و آنالیز را ارائه میدهد ، برای پشتیبانی از فن آوری های جدیدتر و نیازهای تجاری آینده مورد نیاز است.

تحرکات امروزدرزمینه ابری وتحولات دیجیتال، نیاز به گسترش در فعالیتهای اقتصادی برای سازمانها و کاربران در هر جایی که میخواهند به اینترنت متصل شوند دارد بنابراین ارائه عملکرد پیشرو در صنعت ، و امنیت و انعطاف پذیری در سراسر LAN ,WLan, SDN-WAN  software defined networking برای سازمانهای بزرگ و کوچک نیاز است.

 

یکی از محصولات شرکت اچ پی در زمینه سوئیچ شبکه های باسیم وبی سیم Aruba است که از سال 2015 فعالیت خود در زیر  مجموعه شرکت HP آغاز کرد . Aruba پیشرو در ارائه شبکه های امن وهوشمند است و به مشتریان این امکان را می دهد تا تجربه های دیجیتالی شگفت انگیز را در عصر موبایل ،IOT،Cloud رونق دهند.

 

Aruba Access points(Aps)

اکسس پوینت های Aruba  از تکنولوژی هایی همچون بهینه سازی هوش مصنوعی AL-powered RF(Artificial Radio Frequency)  و گزینه های مدیریت هوشمند  استفاده کرده  برای بالا بردن تجربه های  کار برها ، افزایش کیفیت خدمات دهی (Qos)  و ابتکار عمل در محیط های کاری .همچنین از دستگاه های ZigBee  و Bluetooth IOT پشتیبانی می نماید .

 

ادامه در مقاله بعدی ...


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com