نگاهی به امکانات HPE iLO - قسمت دوم

25 آذر 1396      0 دیدگاه

HPE iLO

        5Backup and Restore

این ویژگی به شما اجازه میدهد تا از پیکربندی ILO نسخه پشتیبان تهیه کرده تا در مواقع ضروری آنرا بازیابی نمایید. البته منظور از این ویژگی یک کپی از تنظیمات و اعمال ان به یک سیستم دیگر نمیباشد.

به طور کلی ، به نظر نمیرسد شما هیچ زمانی نیاز به بازگردانی اطلاعات داشته باشید ولی در هرحال گاهی داشتن این بکاپ از تنظیمات به سریعتر بازگرداندن سیستم شما به  حالت عادی کمک خواهد کرد .همانطور که در هر سیستم کامپیوتری گرفتن یک نسخه پشتیبان برای حداقل رساندن مشکلات توصیه میشود، شرکت HPE  نیز قبل از هربروزرسانی گرفتن نسخه پشتیبان رو نکته مهمی میداند.

 

         6. Commercial National Security Algorithm (CNSA) Mode

الگوریتم امنیت ملی تجاری CNSA ( که در حال حاضر با SuiteB شناخته میشود) در صورتی که وضعیت FIPS فعال شود در دسترس خواهد بود. زمانی که شما این حالت را فعال میکنید:

  • ILO در یک حالت در نظر گرفته شده برای مطابقت با الزامات SuiteB که توسط NSA تعیین شده  و در دولت امریکا جهت اطلاعات طبقه بندی شده با اهمیت بالا استفاده میشود کار میکند .
  • شما نمی توانید مستقیما از داخل SUM برای نصب ILO Secure Flash و اجزای TPM یا NVIDIMM اقدام نمایید. برای نصب این موارد باید فایلها یا اپدیت ها را در صف مربوطه در بخش ILO قرار داده یا از صفحه فریمور اپدیت در ILO استفاده نمایید.
  • شما فقط با ابزارهای مبتنی بر شبکه ای که از TLS 1.2 به بالا پشتیبانی میکنند میتوانید به سرور وصل شوید.
  • سوییچ مربوط به غیر فعال کردن درخواست رمز عبور ILO که برروی مادربرد سرور وجود دارد کار نخواهد کرد و در هر حالتی برای ورود به ILO به رمز عبور نیاز خواهید داشت.

 

لایسنس مورد نیاز:

iLO Advanced Premium Security Edition


به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com