بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

 

Qnap Turbo NAS (File Storage & Sharing)

ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل ها به وسیله دستگاه های کیونپ

 

Qnap Easy Access , Click and go 

دستگاه ذخیره ساز کیونپ خدمات خود را جهت اشتراک و دسترسی آسان به شبکه معرفی
می کند. دستگاه Turbo NAS قابلیت فعال سازی سیستم اکتشافی UPnP را بر روی هر دستگاه کامپیوتر و یا موبایل که این سیستم را پشتیبانی می کند دارد.

دستگاه ذخیره ساز NAS Qnap قابلیت سرویس دهی خدمات رادیو و تلویزیون را از طریق پروتکل Bonjour که به عنوان یک پروتکل ارتباطی مرسوم در داخل کامپیوتر های Mac است را دارد.

The Zero configuration دسترسی آسان به شبکه را از طریق کامپیوترها، دستگاههای موبایل و نقاط دسترسی به سیستم Wi-Fi به دستگاه کیونپ و اشتراک گذاری آسان به اطلاعات را فراهم
می آورد.

FTP Server

Easy setup, high speed, large files sharing

امروزه بنگاههای تجاری تقاضای توانایی انتقال اطلاعات گسترده به مشتریان و رقیبان خود را دارند. دستگاه ذخیره ساز NAS این کار را به سادگی با ارائه ویژگی سرور FTP جهت نصب آسان و انتقال اطلاعات گسترده را فراهم می آورد.

 Access right control

ایجاد چندین حساب کاربر به همکاران، رقیبان یا مشتریان شما اجازه بارگذاری و دانلود کردن فایل ها را از طریق دستگاه ذخیره ساز NAS کیونپ می دهد.

 

 

Flexible and secure

تنظیمات پیشرفته نظیر “anonymous login” , FTP with read/write” “ , “FTP write only” و “bandwidth control” جهت عملکرد راحت تر مدیران شبکه طراحی می شوند.

دستگاه ذخیره ساز NAS کیونپ ، به منظور افزایش امنیت، سیستم (FTP over SSL/TLS) جهت امنیت
فایل های انتقالی را پشتیبانی می کند.

File Station, Drag-and-drop file operations on the web

این برنامه کلیه عملیات فایل های قدیمی انجام شده بر روی کامپیوتر را به محیط مرورگر وب آورده که کاربران می توانند فایل های خود را در هر کجا با یک مرورگر وب بارگذاری، دانلود و مدیریت کنند. امکان استخراج فایل، ایجاد فولدر و فایل ها و فولدرهای هوشمند که بر روی اینترنت عمل می کنند و پشتیبانی می شوند را فراهم می آورد.

این روش مدیریتی امکان مدیریت راحت تر فایل را به دستگاه ذخیره ساز (NAS (Qnap و مدت زمان بیشتری را به متظور افزایش بازدهی فراهم می آورد. دستگاه ذخیره ساز کیونپ بیشتر از حتی یک هارد دیسک بر روی شبکه محلی عمل می کند. در هنگام استفاده از اینترنت، کاربران با استفاده از مرورگر اینترنت
می توانند فایل های دستگاههای Turbo NAS را در هر کجا و هر زمان مدیریت کنند.

Find desired files more quickly

 

حتی با وجود حجم زیادی از اطلاعات، هیچ نگرانی برای پیدا کردن فایل های مورد نظرتان وجود ندارد. این سیستم فیلترهای هوشمندی را برای جستو و پیدا کردن فایل ها ارائه می دهد.

 

 

 

 

  The pop-up thumbnails شما را قادر می سازد تا هر فایل را به سرعت و به وضوح پیش نمایش دهید. با این سیستم، پیدا کردن فایل مستقیماً و بدون هیچ تلاشی صورت می گیرد.

Stream multimedia contents

این برنامه، سیستم VCL را جهت دیدن محتویات فایل های رسانه ای پشتیبانی می کند. فقط بر روی عکس ها، موزیک و ویدیو کلیپ های خود کلیلک کنید تا مستقیماً مضمون های آنها را ببینید. تصاویر خودکار نمایشی این امکان را به شما می دهند تا فایل های رسانه ای را به شیوه ای سازمان یافته جمع و پپیش نمایش کنید و شما می توانید به راحتی تصاویری که که در جستجوی آنها هستید را   پخش کنید. همچنین این سیستم تصاویر ویدیویی فرعی را با فرمت srt پشتیبانی می کند.

Securely share files with a URL

 

چند روش برای اشتراک گذاری فایل ها بر روی اینترنت وجود دارد. از میان این روش ها تنها یک لینک دانلود ساده ترین روش به شمار می رود. در حال حاضر این برنامه کیونپ اجازه اشتراک گذاری را با یک URL اختصاصی که بدون اتصال هیچ کاربری کلیک و دانلود می شود را می دهد. این امنیت با سیستم SSL و گزینه های پسورد تضمین می شود. دستگاه ذخیره ساز NAS، یک زمان معین را برای استفاده از آدرس های اینترنتی ذخیره شده فراهم می آورد.

Large files upload

این برنامه، با استفاده از یک مرورگر وب و تکنولوژی جاوا، دردسر بارگذاری فایل های حجیم و گسترده را پشتیبانی می کند.

Shared links for mutual file sharing

 

شما به راحتی می توانید یک دسته از فایل ها را در یک فولدر اشتراک گذاری شده با دوستان خود از طریق یک لینک مشترک به اشتراک بگذارید. با عملیات بارگذاری فایل مورد نظر، امکان امتیاز اعطای فایل های دوستانتان جهت بارگذاری به فایل شما بدون استفاده از هیچ حساب کاربری وجود دارد. حتی شما می توانید یک تاریخ معین را برای فایل های اشتراک گذاری شده داشته باشید.

WebDAV

Desktop experience on the web

WebDAV یک تکنولوژی بر اساس HTTP است. با فعال کردن خدمات این تکنولوژی بر روی فولدرهای انتخابی اشتراک گذاری شده بر روی دستگاه ذخیره ساز NAS، کاربران از آن به بعد می توانند به شبکه دسترسی داشته باشند و فایلها را به راحتی با Drag & Drop مدیریت کنند. با اجرای این گونه درایوهای محلی تکنولوژی WebDAV همچنین به کاربران اجازه می دهد تا فایل های خود را مستقیماً ذخیره و ویرایش کنند و از دانلود کردن فایل به کامپیوتر محلی خودداری کنند و پس از انجام اصلاحات آن را دوباره ذخیره کنند.

Safe from hacking

با رمزگذاری 256-bit AES SSL ، WebDAV امنیت اطلاعات شخصی را تضمین می کند و اطلاعات را از سرقت و هک کردن حفظ می کند. با WebDAV، سرعت انتقال اطلاعات از شبکه مایکروسافت (SMB/CHFS) بر روی VPN بالاتر می رود.

Shared folder aggregation

One place that integrates all     

آیا تاکنون در مورد راه حل به اشتراک گذاشتن چندین فولدر مشترک در شبکه های مختلف، کامپیوترها و ذخیره سازها فکر کرده اید؟ تجمع فولدرهای مشترک به مدیران شبکه این امکان را می دهد تا یک دسته فولدر را ایجاد کنند و چندین فولدر مشترک را از IP آدرس های مختلف به دسته فولدرها اضافه کنند. این مثل یک قطب جهت متمرکز نمودن نقاط دستیابی به یک IP آدرس به IP آدرس های مختلف عمل می کند.

One user account, access anywhere

جهت مدیریت ساده تر و اشتراک گذاری فایل ها در محیط windows تجمع فولدر اشتراک گذاری شده این امکان را به کاربران windows AD می دهد که به راحتی از یک نقطه فقط با یک حساب کابر به کلیه منابع دسترسی داشته باشند.

ISO shared folder

Efficient ISO files archiving and sharing

از آنجاییکه ایزوهای گرفته شده از CD و DVD ها ساده ترین راه ضبط اطلاعات هستند بیشتر مشاغل با مدیریت ایزوهای گرفته شده از CD و DVD ها مواجه هستند. دستگاه ذخیره ساز NAS کیونپ ایزوهای گرفته شده از CD و DVD ها را به عنوان فولدرهای اشتراک گذاری شده شبکه جهت آرشیو کردن،ذخیره سازی و اشتراک گذاری اطلاعات پشتیبانی می کند. این ویژگی فضای دیسک ها را ذخیره می کند، اطلاعات دیسک را از نابودی و مخرب شدن کاهش می دهد و قابلیت انجام اشتراک گذاری اطلاعات را بر روی شبکه مشاغل افزایش می دهد. آرشیو کردن و اشتراک گذاری فایل ایزو شده در شبکه، مشاغل را در مدیریت ایزوهای گرفته شده به طور کامل و امن با شیوه ای سازمان یافته یاری می کند.

QSYNC for file synchronization

امروزه تقریباً افراد وسایلی مثل دسک تاپ، لب تاب و تلفن های هوشمند و یا تبلت دارند. با سیستم سودمند QSYNC، شما می توانید به راحتی فایل ها را در مقابل افراد و جوامع یکسان کنید. این سیستم تعداد زیادی از فایل های یکسان شده و مشترک اجتماعی از فایل کپی گرفته شده از یک دستگاه به دستگاه دیگر را ذخیره می کند. با استفاده از این سیستم می توانید عکس ها و موزیک های جذاب خود و دوستانتان را به اشتراک بگذارید و فایل های یکسان شده کاملاً مورد استفاده قرار می گیرند.

Bigger than Dropbox

آیا فضای محدود Dropbox جهت ذخیره سازی مورد رضایت است؟ سیستم سودمند QSYNC، دستگاه ذخیره ساز شما را به مرکز امن اطلات برای یکسان سازی فایل حجیم شده تبدیل می کند. شما
می توانید عکس هایتان را از دستگاه موبایل یا تبلت به دستگاه ذخیره ساز NAS بارگذاری کنید و به همان فایل ها از طریق اتصال دستگاه کامپیوتر، لب تاپ یا موبایل به دستگاه ذخیره ساز NAS (Qnap) دسترسی داشته باشید. سیستم QSYNC به مسافرانی که دائماً در حال سفر هستند امکان مدیریت و به روز شدن دائمی فایل ها را بر روی دستگاههای مختلف می دهد. سیستم QSYNC چندین روش
یکسان سازی و اشتراک گذاری فایل ها و امکان همکاری بیشتر و بهتر را توسعه می دهد.

Sync files across devices

هر زمان که که شما یک فایل را بر روی یک کامپیوتر اضافه، ویرایش، حذف و تغییر نام دهید با انجام تغییرات به لینک های مرتبط با دستگاه ذخیره ساز NAS، شما دقیقاً مضمون های یکسانی را بر روی دستگاههای خود خواهید داشت.

Sync selective sub-folders

هنگام یکسان سازی فایل ها شما می توانید در صورت نبودن فضای ذخیره سازی بر روی کامپیوتر خود فقط زیر پوشه ها و فولدرهای خاص و مفید را یکسان سازی کنید.

Share folders and files easily

گروه فولدرها را با گروه مختلف افراد به اشتراک بگذارید.

 شما در زندگی با گروههای مختلف مردم در ارتباط هستید. شما می توانید زیر پوشه ها را در داخل فولدر یکسان ایجاد کنید و هر کدام از آن ها را با گروههای مختلف کاربران دستگاه ذخیره ساز کیونپ به عنوان یک مرکز اوراق بهادار به اشتراک بگذارید. با دسترسی به همان زیر پوشه ها همیشه آخرین نسخه فایل ها را در دست خواهید داشت.

فایل ها را با لینک های دانلودی به اشتراک بگذارید

شما می توانید حتی در صورت نداشتن هیچ حساب کاربری بر روی دستگاه ذخیره ساز NAS
 (Qnap) لینک های دانلودی را با گروهی از مردم به اشتراک بگذارید. این روش تا حد زیادی زمان را برای ایجاد حساب کاربر و پسورد کاربران جهت اشتراک گذاری اسناد کم ارزش کاهش می دهد.

Versioning control

 

با عملیات QSYNC versioning control، تمامی کپی نسخه های فایل ها برای بازیابی آینده ذخیره 
می شوند. با این عملیات هیچ نگرانی در مورد فایل هایی که رونویسی شده و یا به اشتباه پاک 
شده اند وجود ندارد. حتی فایل هایی که از سطل بازیافت پاک شده اند قابل بازیابی هستند.

Scale-up solution

Over 400TB storage capacity

دستگاههای افزایش دهنده فضای کیونپ شامل REXP-1200U-RP و REXP-1600U-RP به گسترش فضای بالای 400TB به ذخیره سازی اطلاعات حجیم کمک می کنند. دستگاههای افزایش دهنده فضای کیونپ در طول زمان های بسیار طولانی از نظر تخصیص بودجه شبکه برای مشاغلی که در حال حاضر امکان رشد سریع وجود ندارد، در زمان آینده تا حد زیادی توسعه می یابند.

Easy plug-and-use

 

دستگاه افزایش دهنده فضا را به دستگاه ذخیره ساز (NAS (Qnap متصل کنید. آن را روشن کنید و با استفاده از سیستم عامل QTS 4.0 ظرفیت فضای دستگاه NAS را به صورت آنلاین افزایش دهید. همه این کارها بدون هیچ وقفه ای عمل می کنند. وضعیت و سلامت این دستگاهها از طریق رابط مدیریت تحت وب سیستم عامل QTS نظارت می شوند.

Effortless management

Intuitive GUI

 

سیستم عامل QTS 4.0 دستگاه ذخیره ساز کیونپ دارای ویژگی GUI است که به کاربران این امکان را
می دهد تا اطلاعات دیسک خود را بر روی دستگاه میزبان و یا دستگاه افزایش دهنده فضای NAS به راحتی چک کنند.

Missing mode protection

زمانی که کار دستگاه افزایش دهنده فضای کیونپ قطع میشود، دستگاه ذخیره ساز کیونپ دسترسی IO را به منظور حفاظت اطلاعات قطع می کند و اطلاعات بدون تغییر باقی می مانند.

Flexible volume management

Intelligent Storage Manager

 

سیستم عامل QTS 4.0 دستگاه ذخیره ساز Qnap به صورت منظمی ابزارها و ویژگی هایی را جهت مدیریت سیستم ذخیره سازی با یک رابط گرافیکی ارائه می دهد. از بررسی تخصیص ذخیره سازی سیستم در داشبورد، تا مدیریت صداها، دیسک ها و ذخیره سازی iSCSI و مدیریت ذخیره سازی  به آسانی یک مکان متمرکز را توسعه می دهد.

Introducing Storage Pool

مدیران شبکه می توانند از چند گروه  Raidبه عنوان یک منبع بزرگ ذخیره ساز جهت ایجاد حجم بالای ذخیره سازی که در مجموع با افزایش اطلاعات حفاظت می شوند و امکان بهتر حفاظت اطلاعات را بر خلاف چندین دیسک که اطلاعات زیادی از محیط دارند و ممکن است به طور همزمان خراب شوند استفاده کنند. در این زمان می توان از چندین Volume مختلف برای قابلیت بیشتر استفاده کرد.

Flexible volume allocation 

سیستم عامل QTS 4.0 چندین Volume را به عنوان یک منبع ذخیره ساز برای کاربردهای مختلف مشاغل با گروههای کاری مختلف ایجاد می کند.

Block-level ISCSI LUN

علاوه بر ذخیره سازی اطلاعات، Volume ها می توانند به عنوان یک iSCSI LUN مورد استفاده قرار گیرند.

Block-level-ISCSI LUN با استفاده از روش های مختلف عملکرد خواندن و نوشتن را بهبود می بخشد.

Online capacity expansion

به علاوه هارددرایوها بر حسب نیاز ذخیره سازی، ظرفیت ذخیره سازی را افزایش می دهند. Volume ها و LUN عمل ذخیره سازی را تا حجم 250TB به صورت آنلاین و بدون وقفه انجام می دهند.

Thin- provisioned volume

Volume ظرفیت بالایی جهت ذخیره سازی اطلاعات برای هر گروه کاری دارد. از فضای داخل دیسک ها فقط هنگام نوشتن فایل ها استفاده می شود. Thin-provisioning فضای مورد استفاده دیسک را حفاظت می کند.

Space Reclaim

معمولاً زمانی که اطلاعات در یک فضایی پاک می شوند اطلاعات ذخیره شده نمی توانند به عقب و به منبع ذخیره ساز برگردند. با اصلاح فضای ذخیره سازی، اطلاعات ذخیره شده می توانند به منبع ذخیره سازی توسط Volume ها مورد استفاده مجدد قرار گیرند. این امکانات از جمله موارد مورد استفاده ذخیره سازی هستند.

Raid configuration

Raid management made flexible

دستگاه ذخیره ساز NAS (Qnap)، انواع کامل Raid که مناسب ترین سطح حفاظت اطلاعات را به مدیران شبکه می دهد پشتیبانی می کند. مدیران شبکه می توانند انواع Raid های 0.1.5.6.10+hot spare و 6+hotspare و 10+hotspare را انتخاب کنند.

جهت از بین بردن افزایش ضریب خطا، مدیران شبکه می توانند مناسب ترین گونه های Raid را جهت کاهش موثر خطر در مورد از دست دادن اطلاعاتی که به وسیله هارددیسک های مخرب سبب
می شوند را انتخاب کنند.

گونه Global Hot Spare به مدیران شبکه این امکان را می دهد تا هارددرایوها را با چندینRaid Volume بر روی دستگاه ذخیره ساز به اشتراک بگذارند. نوع Global Hot Spare  به صورت اتوماتیک جهت جلوگیری  از دست دادن اطلاعات جایگزین می شود. در مقایسه با هارددرایوهای اضافی محلی، Global Hot Spare از نظر کارایی مناسب تر از درایوهای دیگر عمل می کند.

Bach up to remote server via RTRR or rsync

با استفاده از سرویس (Real-Time Remote Replication) RTRR در دستگاه کیونپ می توان از اطلاعات دستگاه ذخیره ساز NAS بر روی شبکه با یک زمانبندی مناسب بر روی شبکه از طریق پروتکل rsync، بک نسخه پشتیبان تهیه کرد.

با RTRR، دستگاه ذخیره ساز کیونپ فایل ها را نظارت خواهد کرد و تغییرات را با شبکه مقصد همسازی می کند که مدیران شبکه می توانند از اطلاعاتی که با فشرده سازی و گونه های رمز گذاری پشتیبانی می شوند یک نسخه پشتیبان تهیه کنند و آن را زمان بندی کنند.

Rai volume expansion

Uninterrupted system uptime

دستگاه ذخیره ساز کیونپ، Volume Raid را به طور مناسب و آسان توسعه می بخشد. در مراحل ابتدایی نصب توسط دستگاه ذخیره ساز کیونپ، مدیران شبکه می توانند Volume Raid ها را با استفاده از هارددیسک های سایز کوچک ایجاد کنند. به دنبال پیشرفت تجارت، دستگاه ذخیره ساز کیونپ ظرفیت فضای ذخیره سازی خود را با جایگزین کردن هارددیسک های بزرگ به جای انواع کوچکتر آن بدون قطع سیستم افزایش می دهد. همه هارددیسک هایی که جایگزین می شوند و Raid هایی که برای هر هارددیسک بازسازی می شوند به منظور عملکردهای تجاری مداوم ضمانت می شوند.

Raid level migration

Upgrade when data gets more important

اطلاعات ذخیره شده در هر زمان قابل تغییر هستند. در ابتدا مدیران شبکه برای دستگاه ذخیره ساز کیونپ تنها از یک هارددیسک استفاده می کنند. در صورت افزایش حجم اطلاعات مدیران شبکه به جای استفاده از تنها یک درایو از Raid های 1 و 5 و 6 و حتی10 Raid به اضافه هارد درایوهای اضافی استفاده
می کنند. تمام مراحل به صورت آنلاین و بدون قطع دستگاه ذخیره ساز انجام می شود و تمامی اطلاعات حفظ می شوند.

Advanced Raid application

Enhanced read-only protection

دستگاه ذخیره ساز (NAS Qnap) با Volume این امکان را می دهد که با یک یا تعداد بیشتر هارددیسک خراب عمل حفاظت اطلاعات بیشتر را فقط به صورت خواندن که با دو هارددیسک خراب که با Raid 5 و سه هارددیسک خراب که با Raid 6 انجام می شود را حفاظت کند و همچنین برای مدیران شبکه این امکان را فراهم می آورد تا اطلاعات بحرانی را حفاظت کنند.

Raid recovery

 

با تکنولوزی اختصاصی Raid recovery در دستگاه ذخیره ساز کیونپ وضعیت تعداد زیادی از هارددیسک های خراب که از Raid خارج می شوند بهبود می یابد. به عبارت دیگر تکنولوژی انحصاری Raid recovery برای دیسکی که اشتباهاً به جای یک هارددیسک خراب حذف می شود مخصوصاً برای مشاغل
کاربردی تری که از تعداد زیادی هارددیسک در دستگاه ذخیره ساز استفاده می کنند مفید می باشد.

 

Proactive data protection

Raid got-spare and Global hot-spare drives

 

علاوه بر دستگاه ذخیره ساز (NAS (Qnap، دستگاههای افزایش دهنده فضا که شامل مدل های
 REXP-1200U-RP و REXP-1600U-RP می شوند، RAID hot-spare و Global hot-spare را پشتیبانی می کنند. اگر یک هارددیسک در یک Raid گروهی خاص خراب شود، به طور اتوماتیک توسط گروه Raid که به وسیله hot-spare بازسازی می شود و هارددیسک های دیگر که سالم هستند به سیستم کاری خود ادامه می دهند. علاوه بر آن درایوهای global hot- spare به طور کامل بین چند گروه Raid
می توانند به اشتراک گذاشته شوند.

Qnap SMART data migration

سیستم عامل QTS دستگاه ذخیره ساز کیونپ، با اطلاعات هوشمند و کارایی قدرتمند خود به طور مداوم هارددیسک ها را بر روی دستگاه ذخیره ساز NAS حمایت می کند. اگر یک هارد درایو به هر دلیلی خراب شود و یا در وضعیت نامناسبی باشد اطلاعات به صورت فعال بر روی فضای هارد درایو دیگر ذخیره می شود و سیستم Raid اطلاعات از دست رفته را بازسازی می کند.

Advanced Raid read error recovery technology 

هنگامی که در اثر خرابی هارددیسک ها اشتباهی در خواندن اطلاعات پیش می آید اطلاعات به صورت خودکار روی هارددرایوهای سالم ذخیره می شوند. کاربران در این حالت می توانند همیشه اطلاعات سالم خود را داشته باشند.

TLER and support

در حال حاضر (TLER (Time Limited Error Recovery و (ERC (Error Recovery Control که با هارددرایوهای سازگار پشتیبانی می شوند با عملکردهای رید وضعیت هارددرایوهای مخرب را بهبود
می بخشند. علاوه بر این از خرابی هارددرایوها تا مرحله Raid جلوگیری می کند. در زمانی که یک هارددرایو جایگزین هارددرایوهای مخرب شود اطلاعات قابل بازیابی هستند.  

منبع: آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی:

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: