// هشدار درباره غارت اطلاعات شخصی در آیفون
بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

کارشناسان مجددا هشدار داده‌اند که داده‌های شخصی ذخیره شده بر روی آیفون شامل پیامک‌ها، فهرست تماس‌ها و عکس‌ها با استفاده از روش‌های مختلفی برای کارکنان اپل قابل دسترس است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، اگر چه جزییات این روش‌ها فاش نشده، اما تردیدی وجود ندارد که شرکت اپل هم از این مساله آگاه است که کارکنانش می‌توانند در صورت تمایل به شخصی‌ترین اطلاعات ذخیره شده کاربران بر روی آیفون دسترسی داشته باشند.

با استفاده از این روش‌ها می توان به نسخه پشتیبان رمزگذاری شده از داده‌ها هم دسترسی پیدا کرد و البته این نگرانی وجود دارد که دولت آمریکا هم از این مساله برای نقض حریم شخصی مالکان گوشی‌های آیفون سوءاستفاده کند.

Jonathan Zdziarski کارشناس امنیتی که جزییات این مساله را مورد بررسی قرار داده معتقد است حجم زیادی از داده های شخصی افراد به همین شکل سرقت شده و جالب این است که کاربران نمی توانند به هیچ شیوه ای مانع از سرقت اطلاعات خود شوند و راهی برای متوقف کردن آن وجود ندارد.

وی هشدار داده شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل با آژانس امنیت ملی آمریکا در حوزه های اطلاعاتی و جاسوسی همکاری داشته و داده های شخصی سرقت شده افراد را در اختیار ان قرار داده است. البته اپل قبلا هم این مساله را تکذیب کرده بود.

منبع: فارس نیوز

کلمات کلیدی:

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: