// اینترنت اکسپلورر ناامن‌ترین نرم‌افزار سال ۲۰۱۴ لقب گرفت
بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

مرورگر اینترنتی Internet Explorer مایکروسافت در نیمه نخست سال ۲۰۱۴ رکورد تعداد آسیب‌پذیری‌های موجود در یک نرم‌افزار را شکست و آسیب‌پذیرترین نرم‌افزار در شش ماه نخست سال جاری میلادی معرفی شد.

به گزارش وبسایت techworld،مرکزملی پایگاه داده آسیب‌پذیری‌های آمریکا (NDV) با انتشار گزارش تحلیلی Bromium اعلام کرد  در شش ماه نخست سال ۲۰۱۴ میلادی میزان آسیب‌پذیری‌های موجود در مرورگر اینترنتی IE مایکروسافت بیش از دیگر برنامه‌ها بوده است.
در این گزارش به حفره‌های امنیتی عمومی مرورگر IE اشاره شد و کارشناسان اعلام کردند که تعداد آن طی یک سال قبل دو برابر شده است. در حالی که برای تمام سال ۲۰۱۳ میلادی تعداد حفره‌های امنیتی در مرورگر اینترنتی مایکروسافت ۱۳۰ مورد گزارش شده بود، تنها در نیمه نخست سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۳۳ حفره امنیتی در این نرم‌افزار شناسایی شد.
دیگر مرورگرهای اینترنتی از جمله Chrome و Firefox هر کدام ۵۰ حفره امنیتی داشتند و در شش ماه نخست سال آسیب‌پذیری آن‌ها نسبتاً کمتر بود. این در حالی بود که در سال ۲۰۱۳ میلادی ۲۰۰ حفره امنیتی برای Chrome و ۱۵۰ حفره امنیتی برای Firefox کشف شده بود.
به هر حال این یک تغییر غیرقابل پیش‌بینی محسوب می‌شود و IE که تا مدتی قبل بسیار ایمن‌تر از رقبای خود بود هم‌اکنون در شرایط بسیار بدتری به‌سر می‌برد.
کارشناسان امنیتی همچنین گفتند که پیروز این رقابت امنیتی تاکنون Java بوده است و در حالی که ۵۰ حفره امنیتی برای آن کشف شده است، این رقم نیمی از تعداد حفره‌های امنیتی آن در سال ۲۰۱۳ محاسبه می‌شود.

منبع: همکاران سیستم

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: