// استاندارد سازی لینوکس Red Hat برای لینوکس
بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

شرکت Red Hat نسخه جدیدی از سیستم عامل لینوکس را توسعه داده است که با پردازنده‌ها و سخت‌افزارهای ۶۴ بیتی شرکت آرم (ARM) سازگار است.به گزارش وبسایت computerworld، شرکت Red Hat نسخه جدیدی از سیستم عامل لینوکس را توسعه داده است که آن را می‌توان برای آزمایش پردازنده‌ها و سایر سخت‌افزارهای مرتبط با معماری ۶۴ بیتی پردازنده‌های شرکت ARM به کار برد. این نسخه بر مبنای «سیستم عامل لینوکس ویژه کسب و کارها» (RHEL) طراحی شده است و در واقع بخشی از برنامه شراکت شرکت Red Hat است که بر مبنای آن می‌کوشد از فروشندگان سخت‌افزارهای شرکت ARM پشتیبانی کند.
شرکت Red Hat با این اقدام می‌کوشد به سازندگان سخت‌افزارهایی از این دست کمک کند به شیوه استانداردی از معماری ARMv۸-A استفاده کنند. شرکت ARM در حال حاضر پردازنده‌های سازگار با این معماری را خود تولید نمی‌کند، بلکه طراحی آن را به سایر سازندگان سخت‌افزارها واگذار کرده است. اقدام شرکت Red Hat به مشتریان سرورهای ARMv۸-A کمک می‌کند سرورهای مورد نیاز خود را از هر سازنده‌ای که می‌خواهند خریداری کنند و مطمئن باشند که سیستم‌های عامل و نرم‌افزارهای مورد نیاز آن‌ها با پردازنده این سرورها سازگار خواهد بود.
هدف اصلی شرکت Red Hat از طراحی این سیستم عامل این است که می‌خواهد از سرنوشت سیستم عامل یونیکس شرکت AT&T که نسخه‌های مختلف و ناسازگار زیادی از آن عرضه شد، در امان بماند و از چندپاره شدن سیستم عامل لینوکس خود در بازار پیشگیری کند.

منبع: همکاران سیستم

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: