// رفع مشکل قطعی سرویس پارس دیتا
بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

شرکت آداک فن آوری مانیا، بدین وسیله از کلیه بازدیدکنندگان و مشتریان عزیز سایت خود بایت قطعی سرویس پیش آمده بر روی سرویس های سایت و ایمیل شرکت در تاریخ های 17 و 18 شهریور ماه سال 93، عذرخواهی می نماید.

متأسفانه باید بگوییم اعتماد بیش از حد به برخی از شرکت های صنعت IT که اتفاقاً خیلی هم از خود متشکر به نظر می رسند و ادعای پرچمداری در حوزه کاری خود را دارند، گاهاً باعث ایجاد دردسرهای بزرگ می شود، مصداق بارز این امر مشکل قطعی سرویس های گاه و بی گاه شرکت پارس دیتا می باشد که اتفاقاً سرور سایت شرکت آداک فن آوری مانیا هم در اتاق سرور همین شرکت وجود دارد و مشکل قطعی سرویس پیش آمده در روز گذشته و امروز نیز پیرو مشکلات شرکت فوق بوده است.

جالب است بدانید شرکت فوق در هر مجله مربوط به صنعت کامپیوتر و IT که در ایران خریداری نمایید، تبلیغات دارد و شاید ما نیز ضربه اعتماد بیش از حد به این تبلیغات را خورده ایم.

لذا به عنوان یک شرکت همکار که شاید بیش از هر شرکت دیگری هم بتوانیم زیرساخت ها، مهندسی و متعاقباً مشکلات فنی شرکت فوق را حدس بزنیم، آرزو می کنیم روزی کمی از این هزینه های گزاف تبلیغات را هم صرف کیفیت سرویس های خود کنند.

نویسنده: SADEGHG GHANBARI | در تاریخ: 1393/08/29 21:17
متاسفانه کاملا حق با شماست شرکت فوق بسیار ادعا دارد در حالی که بدترین سرویس را ارائه میدهد./بنده نیز در شرکت با جنین مشلی روبرو هستم.

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: