// پرده برداری از HP ProLiant G9
بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

«در همین اولین نمونه ها ظرفیت محاسبات و کارایی، سرعت انجام سرویس های IT و عملکرد برنامه ها به طور چشمگیری افزایش یافته است...»

 

چند روز پیش HP از رونمایی اولین نمونه های نسل نهم سرورهای پرولیانت (HP ProLiant Server Gen9) این شرکت، با رویکرد کاهش هزینه ها، اجتناب از پیچیدگی، افزایش سرعت ارائه سرویس های IT و رشد تمام عیار کسب و کار با شعار «اندیشه محاسباتی» خبر داد.

آنچنان که مشاهده شده است در نسل جدید، مدیریت حجم کاری رشد کرده است، دید محاسباتی پیشرفت چشمگیری داشته است و آینده دیتاسنترها نیز لحاظ شده است.

سازمان های IT، همگام با رشد روز افزون علم، نیاز به کارایی و سرعت بیشتری برای ارائه سرویس ها و برنامه های خود دارند، همچنین رشد نمایی داده های سازمان در کنار هزینه های مربوطه، محدودیت های خاص خود را در برابر دیتاسنترهای قدیمی و تکنولوژی های موجود سرور به وجود می آورد.

نسل نهم پرولیانت اچ پی برای رسیدگی به این چالش ها طراحی شده است و تلفیق آن با سایر تکنولوژی های اچ پی باعث شده تا سازمان ها با گذر از زیرساخت های سنتی به سبک های جدید IT، دیگر ترسی برای نوآوری های خود نداشته باشند.

نسل نهم پرولیانت در واقع نقطه عطف استراتژی HP در محاسبات می باشد، این محصول با قدرت تمام محاسبات، با هر حجم و در هر زمان را پذیرا می باشد.

این سرور خود را برای هم زبانی با تکنولوژی های ابری آماده کرده است و نوآوری هایی همچون موارد ذیل را شامل شده است:

  • شتاب دهنده های منحصربفرد HP برای PCIe و همچنین حافظه های هوشمند DDR4 شرکت اچ پی که حجم انجام محاسبات را افزایش خواهند داد.
  • مدیریت همگرای سرور، حافظه و شبکه برای قدرتمند کردن نرم افزارهای کمپانی ها
  • نصب سریع تر، مانیتورینگ و تعمیر و نگهداری سیستم عامل با قابلیت اعتماد بالا، مدیریت امن و نوآورانه و دربرگیری بسته های نرم افزاری UEFI و RESTful برای محیط های ابر ترکیبی
  • کَش های هوشمند اچ پی و آداپتورهای فلکسی پارچه ای که عملکرد بهتری را به ارمغان می آورد.

 

به گفته آنتونیو نِری (Antonio Neri) معاون ارشد مدیریت بخش سرور و شبکه اچ پی:

antonyo neri " با توجه به افزایش استفاده از موبایل، تکنولوژی های ابری، شبکه های اجتماعی و همچنین بالا رفتن نرخ تبادل داده نیاز به تغییر روش های دیتاسنتر و موتورهای پردازشی آنها یا همان سرورها می باشد تا شاهد تجارت های موفقی باشیم..."

" اچ پی 25 سال پیش واحد فروش سرورهای x86 را راه اندازی نمود، و ما تا امروز آن را با تغییرات چشمگیر دیتاسنترها هماهنگ کردیم، امروز با ارائه نسل نهم پرولیات صحنه را برای ربع قرن بعدی تغییر خواهیم داد تا بهترین های دیتاسنترهای سنتی را با تکنولوژی های ابری برای مشاهده سازمان هایی نرم افزار محور، ترکیب کنیم..."

 

 

امکانات جدید HP Proliant GEN 9 برای محاسبات

نمونه های اولیه نسل نهم پرولیانت اچ پی به خوبی نشان داده است که برای مدیریت مدرن حجم کار طراحی شده است تا شرکت را قادر به انجام اهداف کلیدی خود نماید، از جمله ارائه خدمات تلفن همراه به مشتریان و همچنین کارمندان در زمان کوتاه، تبدیل داده های منحصر بفرد مشتری به یک بینش عملی در کسری از ثانیه! و سرمایه گذاری فرصت طلبانه تجاری در لحظه!

نسل نهم، چهار معماری: blade، رک، tower و Scale-Out را در برگرفته است تا سازمان ها را به گزینه های ذیل مجهز کند:

  • با بهینه سازی طراحی و اتوماسیون، ظرفیت محاسبات را به همراه بالا بردن کارایی در برابر حجم کار زیاد، با کمترین هزینه امکان پذیر نماید.
  • افزایش سرعت سرویس های IT و همچنین دارا بودن ویژگی های یک مدیریت همگرا با افزایش تأمین زیرساخت ها تا 66 برابر سریع تر وقتی با HP OneView ترکیب می شود را ممکن سازد که البته این ویژگی در سال آینده در دسترس خواهد بود.
  • رشد کسب و کار با بالابردن کارایی مدیریت حجم کار برای برنامه های تجاری حساس را تا چهار برابر با نوآوری منحصر بفرد اچ پی برای ذخیره سازی، حافظه و شبکه محقق سازد.

 

 

و اما چند اظهار نظر پیرامون نسل نهم پرولیانت اچ پی

هری گنزالس، معاون اجرایی و رئیس ارشد اطلاعات اتحادیه اعتباری فدرال RedStone:

 با محاسبات اچ پی ما می توانیم میلیون ها تراکنش را تنها در یک روز انجام بدهیم، سرورها را تنها در چند ثانیه در محیط مجازی مستقر کنیم و سرعت ارائه نرم افزارها را بالا ببریم، این یعنی پیش بینی نیازهای آینده ما... 

گروه مشاورین مسئولیت محدود RedStone:

این به ما اجازه می دهد تا چرخه توسعه برنامه های موبایل خود را 30 درصد کمتر کنیم و به نود روز برسانیم و درنهایت سالانه 50 درصد رشد اقتصادی را در حوزه تکنولوژی و نرم افزار خود شاهد باشیم.

آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی:

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: