// Qget Android HD
بستن

پشتیبانی آنلاین

همکاران ما آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستند

  • HP (اچ پی)
  • Cisco (سیسکو)
  • Trustport (تراست پورت)
  • cyberoam (سایبروم)
  • QNAP (کیونپ)
  • پشتیبانی سایت
بستن

پشتبیانی تلفنی

اطلاعات خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم

انتخاب بخش
نام و نام خانوادگی
نام شرکت
شماره تماس
پیام شما

بستن

عضویت در سایت

 
جنسیت مرد زن
نام
نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
کلمه عبور
تکرار کلمه عبور
کد امنیتی
 
 
بستن

خبرنامه

مشترک خبرنامه «آداک فناوری مانیا» شوید

نام
نام خانوادگی
ایمیل

بستن

جستجو

در اخبار، محصولات و دانش نامه ها جستجو کنید

Qget Android HD


کیونپ ، برنامه Qget Android HD را برای کاربران موبایل و تبلت اندرویدی جهت دانلود از راه دور و بکاپ گیری بر روی توربو NAS های خود منتشر کرد.

QNAP کیونپ

به تازگی شرکت کیونپ نرم افزار Qget Android HDرا منتشر کرد، این نرم افزار برای کاربران موبایل و تبلت هایی اندرویدی طراحی شده  که به وسیله آن کاربران می توانند با ارتباط با دستگاه توربو NAS خود دانلود های خود را از راه دور مدیریت نموده و به جستجو فایل بپردازند.

نرم افزار Qget Android HD نرم افزاری آسان و کاربردی است برای مدیریت دانلودهای توربو NAS. کاربران می توانند از طریق پروتکلهای BT, HTTP, FTP و Magnet Link به download Station و از طریق مرورگر اینترنت داخلی دانلود اضافه نموده . با امکان BT Search کاربران میتوانند اقدام به پیدا کردن فایلهای تورنت  بنمایند.

به قول آقای ویلی کو مدیر محصول کیونپ ، علاوه بر این، این نرم افزار روش سریع و راحتی برای بررسی و مدیریت دانلود ها  ار راه دور را برای کاربران محیا کرده است.

در هر زمان وقتی کاربران یک فایل ویدئویی جالب را در سایتهای مربوطه پیدا می کنند، میتوانند این ویدئو را با یک کلیک ساده بر روی توربو NAS خود از طریق برنامه HappyGet 2  که در مرکز برنامه های کاربردی کیونپ دستگاه خود موجود است ذخیره کرده و از آن لذت ببرند.

نرم افزار Qget Android HD بر روی نسخه های اندروید با ورژن 4.0 به بالا کار می کند و برای لذت بردن از تمامی امکانات Qget Android HD ، کاربران کیونپ باید نسخه سیستم عامل QTS دستگاه خود را به ورژن 4.0 و یا بالاتر بروز رسانی کرده و برنامه  HappyGet 2 را از مرکز برنامه های کاربردی داخل سیستم عامل دستگاه کیونپ دانلود کنند.

از هم اکنون میتوانید برنامه کاربردی Qget Android HD را از لینک زیر از google play دانلود کنید

 

 

در صورت بروز مشکل در دریافت از Google Play از لینک زیر برای دریافت مستقیم استفاده کنید:

 

منبع: آداک فن آوری مانیا

    یک دیدگاه ارسال کنید

نام شما  
ایمیل شما  
متن دیدگاه: