نسل هشتم سرورهای Proliant HP

11 ارديبهشت 1391      0 دیدگاه

نسل هشتم سرورهای Proliant HP با استفاده از فن آوری های جدید، به عنوان سرورهای هوشمند و خودکفا به بازار ارائه شده اند.

 

hp G8

در این سرورها با استفاده از معماری  خاص HP ProActive Insight   امکان کنترل بسیاری از پارامترهای سیستم فراهم شده است. لذا کارایی برنامه ها و همچنین مدت زمان سرویس دهی مستمر به کاربران افزایش یافته  است.

در حال حاضر سرورهای نسل هشتم اچ پی در مدلهای زیر به بازار ارائه شده است:

در ادامه، برخی از اجزای سرورها معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانید به لینک هر سرور مراجعه نمایید.

پردازنده های اینتل

پردازنده های استفاده شده در نسل هشتم سرورها ی Proliant از رده Intel E5-2600 است. این پردازنده ها در مدلهای دو هسته ای، 4 هسته ای، 6 هسته ای و 8 هسته ای و با فرکانس های مختلف ارائه شده است.

حافظه های جدید اچ پی

سرورهای نسل هشتم از حافظه های جدیدی پشتیبانی می کنند که در آنها از فن آوری HP Smart Memory استفاده شده است. در حافظه های جدید سرعت و کارایی تا حدود 20 در صد افزایش یافته است. با کنترل حافظه قابلیت اطمینان در این حافظه ها نیز بهبود داده شده است و همچنین ظرفیت این حافظه ها افزایش یافته است. حافظه های جدید در مدلهای RDIMM,UDIMM,LRDIMM و با ظرفیتهای 2G,4G,8G,16G,32G ارائه شده است.

کنترلرهای هارد

در سروهای نسل هشتم از smart array های جدید مانند P420 استفاده شده است. smart array های جدید با کارایی بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتر و در مدلهای P222,P420,P421 ارائه شده است.

 

هارد دیسک های جدید       

 

هارد دیسک های جدید در مدلهای SAS,SATA و با طرحی جدید در سرورهای نسل هشتم ارائه شده است. این دیسک ها قابلیت اطمینان بالاتری به همراه دارند .به عنوان مثال از جابجایی دیسک در حال کار جلوگیری می کند. همچنین هارد دیسکهای نوع SSD با ظرفیت 200G,400G و 800G برای دسترسی بسیار سریع داده ها در سرور پشتیبانی می شود.

همچنین نرم افزار مدیریتی سرورهای Proliant از نسخه ILO3 به ILO4 ارتقا داده شده و اسلاتهای PCI express سرورها نیز از ورژنPCIe2.0 به PCIe3.0 ارتقا داده شده است.

 


به اشتراک بگذارید :
کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com