ورزشگاه مایکروسافت

6 آبان 1392      0 دیدگاه

یک روزنامه اسپانیایی گزارش کرده که بیل گیتس از طرف مایکروسافت در حال مذاکره با باشگاه رئال مادرید است تا یک قرارداد همکاری را با این مجموعه که در حال حاضر با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا به حساب می‌آید، منعقد کند. بیل گیتس در تلاش است تا نام استادیوم ‫سنتیاگو برنابئو‬ را به استادیوم مایکروسافت تغییر دهد.

 

 

ارزش چنین معامله‌ای درحدود 10 میلیون دلار در سال برآورد شده است. در حال حاضر باشگاه رئال مادرید در حدود 3.5 میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان با ارزش‌ترین باشگاه ورزشی دنیا از آن یاد می‌شود.

ورزشگاه برنابئو در سال 1947 افتتاح شد و با گسترشی که در سال 2011 یافت اکنون می‌تواند 85454 تماشاگر را جای دهد. این ورزشگاه به پاس زحمات رئیس افسانه ای قوهای سپید، به نام وی مزین شده است.

هرچند فروش اجازه استفاده از نام استادیوم، اقدام تبلیغاتی جدیدی است، اما باشگاه‌های بزرگ فوتبال همچون آرسنال، منچستر سی‌تی، بایرن مونیخ و غیره همگی با کمپانی‌های بزرگ قراردادهایی را منعقد نموده‌اند. از آن سو نیز شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوی همچون AT&T یا یاهو نیز با باشگاه‌‌های ورزشی وارد تعامل شده‌اند. اما این تعامل در قالب‌های تبلیغاتی بوده نه تغییر نام استادیوم.

این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و هیچ کدام از دو طرف قرارداد آن را تایید یا تکذیب نکرده‌اند، اما دور از ذهن نیست اگر مایکروسافت بخواهد ارتباط نزدیکی را با یک باشگاه ورزشی معتبری همچون رئال مادرید شکل دهد.

 

 

رئال مادرید که لقب پر افتخارترین تیم دنیا و تیم منتخب قرن بیستم را نیز یدک می کشد، پیش از این با پیشنهاد مشابه دیگری از سوی اسپانسر مالی اصلی خود یعنی Fly Emirates برای تغییر نام استادیوم خود نیز مواجه شده بود.

حال باید دید با افزایش رقابت میان این دو اسپانسر قدرتمند، کدام یک خواهند توانست نظر کهکشانی ها را به خود جلب نمایند.


به اشتراک بگذارید :

منبع: زومیت

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com