شرکت اچ پی OneSphere را معرفی می کند

27 آبان 1396      0 دیدگاه

شرکت HPE محصولی جدید به نام OneSphere را آماده میکند که می تواند به شرکت ها در استفاده از محصولات ابری کمک کند:

  • Hewlett Packard Enterprise درخواست یک علامت تجاری بنام A Sphere برای محصولی که جزییات آن اعلام نشده را داده است.
  • توضیح محصول در درخواست علامت تجاری ، مدیریت استفاده عمومی و خصوصی ابر ذکر گردیده و بطور مستقیم با سخت افزار در ارتباط میباشد.

 

شرکت اچ پی قصد دارد محصولی جدید بنام OneSphere  را معرفی کند که میتواند به شرکت ها در هنگام استفاده کاربرانشان از Amazon Web Services کمک کند.

HPE در اواخر ماه گذشته یک محصول با علامت تجاری OneSphere را معرفی کرد توضیح محصول در بخش نرم افزاری بسیار گسترده میباشد اما دارای چندین اشاره به بخش سخت افزار میباشد، و به نظر میرسد این محصول به مشتریان کمک خواهد کرد تا هزینه های مصرفی خود در ابرهایی مانند AWS را کاهش دهند.

این نرم افزار همچنین نشان میدهد که چگونه میتوان از OneSphere  برای انتقال برنامه ها در محیط های محاسباتی استفاده کرد.( بعنوان مثال از AWS به مرکز داده های شرکت)

این موضوع می تواند بسیار جذاب باشد با توجه به اینکه HPE تصمیم گرفته است تا اشکالات ابرهای عمومی خود را که در رقابت با AWS و Microsoft Azure می باشد کاهش دهد.

HPE هرگونه اظهار نظری در این مورد را رد کرد اما یک منبع موثق گفت که این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی این محصول در ماه جاری میباشد.

این شرکت از اصطلاح "مدیریت ابر" برای بدست آوردن بازار برای برخی محصولات نرم افزاری خود استفاده میکند بنابراین شرکت بدنبال یک هدف کاملا جدید نیست اما به نظر میرسد که اچ پی در حال اماده سازی محصولی که شامل سخت افزار نیز میشود می باشد در حالی که اکثر محصولات رقابتی برای مدیریت ابر تنها در بخش نرم افزاری فعالیت میکنند. شایان توجه میباشد عمده درآمد شرکت HPE از بخش سخت افزار می آید.

از زمان جدا شدن HP ،   HPE تعدادی از خدمات قبلی خود  از جمله خدمات مربوط به شرکت های بزرگ  و دارایی های غیر برنامه نویسی  خود را از دست داده است در حالیکه مایکروسافت با راه اندازی مدیریت هزینه های ابر بنام Adallom بازار را بدست گرفته است و در حال حاضر این فناوری را به Azure تغییر داده است.


به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی / آداک فن آوری مانیا

منبع: سایت cnbc.com

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com