کمپانی HPE در صدر جدول استوریج های همه منظوره Disk-Array در جهان قرار گرفت

21 آبان 1396      0 دیدگاه

گزارش های تحلیل گران این امر را اثبات می کند که استراتژی دستگاه های ذخیره ساز HPE مبنی بر ترکیبی از فناوری های گوناگون است.

این هفته در سایت معتبر Gartner که یکی از بزرگترین کمپانی های تحلیل شرکت های بزرگ می باشد، براین امر تاکید شد که HPE در سیستم های ذخیره سازی همه منظوره، بالاترین رده را دارد که در نمودار زیر رهبری HPE  مشهود است.

مشتریان انتظار دارند که سرمایه های خود را به آینده حمل کنند و ما این امر را می شنویم و راه حل ارائه می دهیم. مانند نمونه های های زیر :

HPE 3PAR

برای خریدارانی که به دنبال انعطاف پذیری بالا و همچنین مجموعه کاملی از ویژگی های ذخیره سازی می باشند، مناسب است.

HPE Nimble Storage

برای خریدارانی که تمرکز بر سادگی و در عین حال سبک جدیدی از پشتیبانی استوریج ها  دارند مناسب است.

 HPE Simplivity

برای مشتریان مجازی سازی مرکزی که خواستار محاسبات بالا ، شبکه و ذخیره ساز در یک دستگاه میباشند مناسب است.

 

اچ پی قاطعانه و بر اساس بازخوردی که از مخاطبین خود دریافت می کند، اعتقاد دارد  که راه حل های ذخیره سازی امروز و فردا باید بر اساس سه ویژگی تعریف شوند و برای بهینه سازی قدرت بر روی تکنولوژی هیبریدی تمرکز کنند.

  • آنها باید پیش بینی کنند. فناوری اطلاعات نمی تواند در کاهش هزینه ها و کاهش بهره وری از بین برود، لذا راه حل های ذخیره سازی باید هوشمند باشند تا با توانایی پیش بینی مشکلات قبل از اینکه اتفاق بیافتد  آنها را حل کنند.
  • راه حل های ذخیره سازی باید آماده اجرای Cloud باشند. بر این اساس، راه حل های ابر هیبریدی ما تحرک ، سادگی ، امنیت ، مالکیت و کنترل برای حمایت از اهداف IT و کسب و کار را فراهم می کند.
  • ذخیره سازی باید بدون توقف باشد. همواره مشتریان به ما می گویند که سرمایه گذاری هایی را که برای آینده انجام می دهند برایشان بسیار اهمیت دارد و ما این مسئله را می دانیم. ذخیره سازهای  HPE Nimble و HPE 3PAR شامل تمامی لایسنس ها ، گزینه های به روزرسانی قابل انعطاف و ضمانت می باشند. این دستگاه ها به کاربران قدرت ماندگاری بیشتری را در برابر تغییرات در Storage Class Memory ، NVMe و تکنولوژی های نوظهور را می دهد.

 

 


به اشتراک بگذارید :

منبع: بخش خبر کمپانی اچ پی

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com