رزومه


شرکت آداک فن آوری مانیا در سال 1388  با تکيه بر الطاف بيکران الهی و با هدف گسترش صنعتIT کشور و به تحقق رساندن شعار ما میتوانیم با بهره گرفتن از مدیران مجرب و کارآزموده درزمینه های تخصصی شبکه و سرور با استفاده از سالها تجربه کارکنان در علوم مرتبط فن آوری اطلاعات و ارتباطات  شکل گرفت تا پیشگام باشد. 

پیشـگام در ارائـه سـخـت افـزارهای قـدرتــمنـد، تـامیـن امــنـیت شـــبکه ای مطـمئـن . پیشگام باشد در توجه به مشتری، حساسیت به نیاز آن و اهمیت دادن به خواست او؛ و ما نیاز امروز شما را با تلاش و کوشش بی نظیر همه دست اندرکاران این مجموعه، از پیش به سرانجام رسانیده ایم و این شرکت مفتخر است که با ارائه مناسب ترین خدمات، شرایط آرامش در تامین زیر ساخت و  تامین امنیت شبکه  شما را  فراهم آورد. 
شما آداک فن آوری مانیا را متفاوت خواهید یافت پس با ما باشید و "سهامدار تفکری نو باشید!"

آداک فن آوری مانیا کار خود را با عرضه سرورها و تجهیزات قدرتمند اچ پی  آغاز نموده و  در حال حاضر دارای یکی از کامل ترین مجموعه تجهیزات ارجینال اچ پی می باشد . همچنین شایان ذکر است این شرکت با هدف اشتغال زایی و با بهره مندی از کارشناسان و متخصصان مربوطه اقدام به تشکیل دپارتمان امنیت شبکه نموده است تا همچنان پیشگام ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود باشد .

همچنین توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان ما را بر آن داشت با توجه به هدف گذاریهای انجام گردیده ، رویه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت ، بصورت منطقه ای در سطح کل کشور با ذکر نام گارانتی مانیـــا تک  آماده خدمات رسانی به هموطنان و کاربران گرامی باشد .

در انتها امید است این شرکت با بهره مندی از فن آوریهای روز دنیا و به کارگیری از سخت افزار های قدرتمند ، اورجینال و برندهای مطرح دنیا سهمی هر چند کوچک در اعتلای شعار ما میتوانیم و ارتقای سطح انفورماتیکی کشور داشته باشد.

شركت آداک فن آوری مانیا به عنوان يك مجموعه جامع در حيطه انفورماتيك شامل بخش ها و قسمت هاي مختلفي بوده كه در ذیل به توضیح مختصری از هر کدام به تفكيـــــــــك اشــــاره

 می گردد:

  • واحد مهندسي فروش
  • واحد مهندسي سخت افزار
  • واحد مهندسي نرم افزار و امنیت شبکه (UTM و آنتی ویروس)
  • واحد مهندسيدیتا سنتر و شبكه
  • واحد سرويس ، نگهداري و پشتيباني شبكه هاي رايانه اي

 


1 2 3 4
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com