در باره ما /شرکت آداک فن آوری مانیا

Resume

رزومه

کامپیوترهای رومیزی   Desktop-PC

کامپیوترهای رومیزی یا کامپیوترهای شخصی به یکی از ملزومـــات زندگی تبدیل شده اند و علاوه بر استفاده های شخصی به عنوان Client در سازمانهایی (اعم از کوچک و بزرگ) که دارای بستر شبکه هستند و یا نیاز به ذخیره سازی و پردازش اطلاعات دارند، مورد استفاده قرار میگیرند. با پیشرفت سریع تکنولوژی در زمینه کامپیوتر که همه روزه شاهد آن هستیم، نیاز به مشاوری متخصص جهت تهیه کامپیوتری با قطعات اصلی و با توجه به نیازهای مشتری ضروری به نظر میرسد که این امر با مشاورین شرکت آداک فن آوری مانیاتحقق می یابد. لازم به ذکر است اینگونه پلت فرمها کاملاً اسمبل و تست شده توسط کارخانه سازنده می باشد. 

 

 

دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات

با رشد سریع اطلاعات ابزاری مناسب جهت نگهداری ، تهیه نسخه پشتیبان و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات ، یکی از نیازهای اساسی هر سازمانی میباشد. این شرکت با ارائه مشاوره فنی و تخصصی در این زمینه راهنمای مشتریان خود میباشد.

 

 

 

تجهیزات به اشتراک گذاری اطلاعات

اچ پی بهترین راهکارهای دسترسی آنلاین با کارایی، اطمینان در ظرفیت های بالا را به شما می دهد این مهم به سه دسته محصولات DAS, NAS, SAN طبقه بندی می شود. 

 

 

 

ملزومات مورد نیاز   Accessories
از ملزومات مورد نیاز مشتری میتوان به مانیتور، منبع تغذیه برق اضطراری ، ماوس ، صفحه کلید و ... اشاره کرد که برحسب نیاز مشتری قابل ارائه میباشد. مشاوره در زمینه انتخاب صحیح تجهیزات جانبی میتواند در بکارگیری بهینه از دیگر محصولات HP موثر و مفید باشد.

 


اواین صفحه » 3 4 5 6 7 8 9 » آخرین صفحه
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com