Aruba ClearPass Manager محصولی از خانواده Aruba 360

28 دي 1398      0 دیدگاه

Aruba 360 Secure Fabric

EXPANDED VISIBILITY AND CONTROL

 

گسترش سطح حملات  IT  و شبکه دائما در حال تحول بدین معناست که سازمان ها نه تنها نیاز به یک بنیاد شبکه امن ،بلکه دید و کنترل اضافی هم دارد .  

Aruba ClearPass Manager  یک محصول از خانواده Aruba 360  می باشد و به سازمان یا سازمانها این قابلیت را می دهد ،دید بهتری از دستگاههای موجود و مدیریت مجموعه ای کامل از موارد استفاده کنترل دسترسی است و شامل سیم و بی سیم ، Guest  ، BYOD   و سیاست گذاری های مبتنی بر بازسازی و پاسخ حمله می باشد .با رشد روز افزون و متنوع دستگاه هایی که به شبکه اتصال پیدا می کنند ، Aruba ClearPass   یک بینش کلی و با ارزش برای رسیدگی به امنیت آدرس دهی ها ،و خطرات دستگاههای ناشناس متصل به شبکه و مدیریت شده دارد . این شامل دستگاههای در حال ظهور اینترنت اشیا IOT  است که اغلب در محیط مشتری بدون توجه به پیامدهای امنیتی بالقوه ، مستقر شده اند .

برای رسیدگی به چه کسی و چرا پس از ارائه کنترل عملی و پاسخ مورد نیاز Aruba Management Policy ClearPass

می تواند دسترسی به منابع داخلی و خارجی داشته باشد می دهد.

Aruba (PEF) یک تابع کنترل دسترسی است که با Aruba ClearPass ادغام شده است. ClearPass یک راه حل کامل NAC (Network Access Control) را فراهم می کند که شامل تائید اعتبار و خدمات تعریف سیاست ها ی کار برها که برای اجرا به PEF تحویل داده می شود.

Aruba Dynamic Segmentation

ترکیب زیر ساختهای امن آروبا (جاسازی شده در کنترلرها ، Gateway  ، Access Point  و سوئیچ ها) به همراه Aruba ClearPass Policy   می تواند یک شبکه هوشمند و ایمن را ارائه دهد تا تمام دستگاهها و کاربران را متصل کند .


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com