کاربران سیسکو در عصر جدید شبکه های بی سیم Wi-Fi 6

10 دي 1398      0 دیدگاه

کاربران سیسکو در عصر جدید شبکه های بی سیم  Wi-Fi 6

 

در ماه های اخیر سیسکو راه حل های خلاقانه ای ارائه داده تا به کمک آن به کاربرانش کمک کرده در عصر جدید بتوانند از اتصال بی سیم به راحتی استفاده کنند .Wi-Fi 6  ،یک استاندارد جدید برای شبکه های بی سیم می باشد و تعریف جدیدی از نیازهای ممکن در تجارت دارد . ایجاد یک دورهی جدید از تجربه های بی سیم همه جانبه و اتصال میلیاردها  دستگاه .

سیسکو همچنین گسترده ترین نمونه کارهای مربوط به شبکه سازی را در مقیاس سازمانی در صنعت ، با ارائه یک سوئیچ هسته گسترش می دهد که در زمینه ابری نیز کاربرد دارد و استفاده می شود.

با ترکیب  نرم افزارهای قدرتمند اتوماسیون و تجزیه و تحلیل با آرایه های کامل در سوئیچ های نسل جدید ،access points  ، وکنترلرها در معماری صنعت های end-to-end  و شبکه های بی سیم انقلابی کرده است. سیسکو در مشارکتها ی مختلف و محصولات متنوع که به بازار عرضه می کند ، مشاغل گوناگون را قادر میکند تا با تجربه های متنوع و جدیدی در شبکه بی سیم روبرو شوند.

Wi-Fi 6 Access points

 Access point های جدید catalyst, , Meraki  فراتر از استاندارد Wi-Fi 6  می روند ، با وجود چیپست های قابل برنامه ریزی و دسترسی به قابلیتهای تحلیل ،پیشرو در صنعت . به کمک جدیدترین برنامه های کاربردی سیسکو می توان یک شبکه بی سیم هوشمند تر و امن تر را ارائه داد. Access point  های جدید نیز چند زبانه بوده و امکان ارتباط با  چندین پروتکل IoT که شامل BLE  و ZigBee  و Thread  فراهم می سازد.

 

ادامه در مقاله بعدی ...


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com