ماژول های حافظه قابل اطمینان HPE

27 شهريور 1398      0 دیدگاه

ماژول های حافظه قابل اطمینان HPE:

در ماژول های RAM ، از با کیفیت ترین نوع DRAM استفاده شده است. همچنین این حافظه ها توسط بزرکترین تولید کنندگان DRAM تولید شده اند و پس از تایید کیفیت و قابل اطمینان بودن توسط شرکت HPE عرضه میگردند .همچنین پس از تست ظرفیت  هر ماژول و تایید کارکرد صحیح آنها برروی کلیه سرورهای HPE، یک کیت حافظه HPE ایجاد میگردد.

اکثر ماژول های حافظه به طور مستقیم از تامین کنندگان خریداری می شوند و HPE به طور مستقیم با تامین کنندگان DRAM تا زمانی که محصول تولید شود کار میکند تا اطمینان حاصل شود که بالاترین کیفیت محصولات به مشتریان HPE تحویل داده میشود.

در صورت بروز هرگونه مشکل ،  محصول از موجودی HPE پاک میشود و توسط کد تاریخ و شناسه محصول کنترل میگردد تا دوباره به لیست محصولات اضافه نگردد. علاوه بر این تولید کنندگان DRAM ، ملزم به تعریف کد تاریخ هستند تا حافظه های عمومی را برای شرکت HPE ارسال ننماید.

همچین این کیت ها باید الزامات خاصی را رعایت کنند. تست های شوک ، ضربه و لرزش این اطمینان را میدهد فارق از بحث تکنیکی کالا به درستی به دست مشتری برسید.

HPE فقط به بسته بندی حمل و نقل بسنده نکرده و بالاترین خدمات پس از فروش را جهت جلب رضایت کامل مشتری ارائه میدهد.

همچنین برای اینکه مشتریان بتوانند کالاهای غیرمعتبر را از کیت های HPE تشخیص دهند برچسبهای مخصوصی را برروی محصولات ارائه میدهد.

نحوه تایید ماژول های حافظه معتبر HPE

وقتی شما جزء "بهترین ها در کلاس" هستید ، دیگران سعی خواهند کرد که شما را کپی کنند و با کلاهبرداری از موفقیت شما سود ببرند. برخی تا آنجا پیش خواهند رفت که از همان اعداد و ساختارهای مونتاژ کیت استفاده کنند تا مشتریان را متقاعد کنند که همان کالایی را که در کیت های HPE فروخته می شود ، می فروشند. اگر می دانید چه چیزی را جستجو کنید ، جعل ها متداول بوده و تشخیص آنها آسان است.

بسته بندی

از آنجایی که شماره قطعات مختلف ممکن است تعداد ماژول متفاوتی در بسته بندی داشته باشد، فرمت های مختلفی برای ارسال وجود دارد ولی برای شماره قطعات یکسان نباید تقاوتی در بسته بندی وجود داشته باشد. مواد بسته بندی مقوایی ، پلاستیکی و کاغذ را می توان به راحتی تکثیر کرد.   اگرچه بسته بندی ممکن است بسیار شبیه کیت HPE باشد ، اما ممکن است یک کیت معتبر HPE نباشد. HPE اکنون کیت های بسته بندی شده ای را در بسته بندی های قابل حمل  عرضه می کند.

هلوگرام پلمپ

بسته بندی بوسیله هلوگرام پلمپ میشود تا اطمینان حاصل شود که قطعه بدون تخریب پلمپ باز نشده باشد این برچسب ها به شدت تخریب پذیر میباشند و با کوچکترین دستکاری از بین میروند. پس به محصولات دارای برچسب مخدوش باید شک نمود. همچنین به بسته بندی های دارای هلوگرام هایی که به براحتی بدون تخریب باز میشوند نیزباید شک نمود.

Clamshells:
برای امنیت بهتر محصولات ، شرکت HP محصولات رم خود را در بسته بندی به نام Clamshells که از مواد آنتی استاتیک ساخته شده است بسته بندی کرده و روانه بازارها می کند. این بسته بندی بشکل جعبه های پلاستیکی با جنس پلاستیک سخت می باشد که از اطراف پرس شده است و بر روی آن مشخصات قطعه و برچسب های امنیتی قرار داده شده است. در صورتیکه قطعه ای با بسته بندی متفاوت خرید کرده اید، قطعه در اختیار شما ممکن است از تولیدات قدیمی بوده و یا غیر اصلی باشد.

برچسب حرارتی:
شرکت HP برچسب های متفاوتی را برای تایید و احراز هویت ارائه می دهد. این برچسب های چند لایه، نشانه آشکار و پنهانی را جهت در امان ماندن از کالاهای تقلبی ارائه میدهد. زمانی که این شرکت بر اساس گزارش های دریافت شده خود گمان به امکان جعل برچسب های امنیتی ببرد، در زمان کوتاهی اقدام به تعویض این برچسب ها کرده و لایه های امنیتی آن را افزایش می دهد.

سال

برچسب

اعتبارسنجی

Features

 

از سال 2019 تا الان

نوار امنیتی دارای هولوگرام فلورسنت که در حال حرکت است.

وقتی لیبل را از چپ به راست مایل کنید HPE به سکه به همراه یک تیک سبز رنگ تبدیل میشود و بالعکس

از سپتامبر 2016 تا سپتامبر 2019

نوار امنیتی فلورسنتی که در آرم HPE حرکت میکند:
1. از سمت چپ به راست بچرخانید و مشاهده میکنید نوشته HPE به سمت مقابل حرکت می کند.
2. از سمت بالا به پایین بچرخانید مشاهده میکنید نوشته HPE به سمت مقابل حرکت میکند.

از جولای 2015 تا سپتامبر 2016

 

هلوگرام امنیتی برای احراز هویت را:
1. از بالا به پایین بچرخانید و مشاهده میکنید عبارت OK و چک مارک به سمت مقابل حرکت میکند و دور ارم HP می چرخد.
2. از چپ به راست بچرخانید عبارت OK و چک مارک ها به سمت موافق حرکت میکند و دور ارم اصلی میچرخند


به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی/ آداک فن آوری مانیا 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com