ارائه اینترنت امن به مهمانان

5 آذر 1394      0 دیدگاه

احراز هویت کاربران مهمان در سایبروم امکان امن سازی درگاه های ورود به اینترنت را در مکان های عمومی فراهم می کند.

 

در صورتی که به دنبال  راهکاری جهت فراهم آوردن اینترنت برای مراجعان و مهمانان در مکان هایی نظیر رستوران , کتابخانه , هتل و فرودگاه و ... هستید سایبروم این راهکار را با بروز ترین متد انجام می دهد.

در کنار افزایش روز افزون کاربران دستگاه های قابل حمل نظیر لپ تاپ ها , تبلت ها و تلفن های هوشمند  , مدیران شبکه در اکثر مکان های عمومی نیز  می بایست اینترنت را به صورت موقت برای کاربران مهمان این گونه وسایل فراهم کنند اما مطمئنا مدیریت و نگهداری آن برای مدیران شبکه آسان نیست. اعمال محدودیت های دسترسی برای  کاربران موقت بسیار دشوار است و اضافه و کم کردن نام کاربری آنان دشوارتر.

در حال حاضر سایبروم احراز هویت کاربران مهمان را با امکان ایجاد خودکار نام کاربری فراهم آورده است به نحوی که نام کاربری با درخواستی که از سمت  کاربر مهمان در صفحه ورود به اینترنت  تکمیل  شده و پس از آن  نام کاربری موقت به صورت  خودکار در سایبروم ایجاد و برای کاربر مهمان پیامک می شود. 

مدیران شبکه می توانند گروهی برای کاربران مهمان ایجاد کنند و سیاست های امنیتی ویژه شامل فیلترینگ برنامه های کاربردی و وب ,  IPS  , آنتی ویروس و آنتی اسپم  و یا محدویت های زمانی , حجم دانلود و آپلود , پهنای باند مصرفی و زمان دسترسی  را روی گروه مهمانان اجرا کنند. همچنین می توان زمان منقضی شدن نام کاربری را مشخص نمود تا پس از آن به صورت خودکار نام کاربری  مهمان حذف شده تا از ازدیاد نام کاربران موقت در حافظه دستگاه جلوگیری گردد.

 

پیشنهاد راه کار فوق بسیار مناسب برای  مکان های عمومی نظیر  رستوران ها , هتل ها , دانشگاه ها و کتابخانه است .

در پیاده سازی راه کار فوق همراهتان هستیم و پاسخگویی به سوالات شما باعث افتخار ماست.

لطفا جهت کسب اطلاعات و راهنمایی با بخش فنی شرکت آداک فناوری مانیا در ارتباط باشید.

 


به اشتراک بگذارید :

سامان احتشام زاده / کارشناس سایبروم / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com