بروزرسانی مهم در DellEmc

31 خرداد 1401      0 دیدگاه

شرکت DellEmc در تاریخ 29 Apr 2022 یک نسخه OE Upgrade را به شماره ( 5.2.0.0.5.173 ) برای تمام محصولات خانواده unity و unity xt  منتشر کرد :

در این ورزن تنها یک ویژگی جدید در بخش Data Mobility اضافه گردیده است که شرکت Dell در فایل Release Version  که بابت این به روزرسانی منتشر کرده است این ویژگی را اینگونه توضیح میدهد:

توپولوژی fan-out and cascade replication اکنون در دسترس میباشد. هنگامی که برای یک NAS/FILE بصورت همزمان یک synchronous replication و سه asynchronous replication و یا در مجموع 4 فعالیت در لایه replication انجام می پذیرد شما میتوانید یک asynchronous را بصورت رزرو نگه دارید تا درصورتی که یکی از فعالیت های synchronous replication با خطا مواجه گردید، این رزرو جایگزین آن فعالیت گردد.

قابلیت دیگر این ورژن  Change Feature  میباشد که مهمترین ویژگی آن ایجاد تغییرات در ساختار Dynamic pool میباشد.که شرح کامل این تغییرات به همراه فایل اصلی Release Note در همین صفحه در دسترس شما قرار داده شده است.

اما مهمترین خبر پیرامون این نسخه، این میباشد که پس از اعمال این آپدیت بر روی استوریج، تمامی درایوهای غیر اصلی و یا متفرقه ای که بصورت مستقیم از کمپانی DellEMC خریداری نشده است از ساختار RAID بیرون گذاشته میشود و  Pool هایی که با این درایوها تشکیل گردیده شده است، دیگر در دسترس نمی باشد . زیرا این درایوها دارای Enterprise Certified شرکت DellEMC نمی باشند.

با توجه به توضیحات ذکر شده، این شرکت به مشتریان خود توصیه اکید مینماید که در هنگام تحویل گیری استوریج های خانواده UNITY XT شرط اعمال این ورژن را بر روی استوریج اعمال نمایند . و همچنین با توجه به تغییر سیاست های شرکت DellEMC  در شناسایی درایوهای اصلی از متفرقه و failed  کردن دیسک های متفرقه، ریسک از دست دادن دیتا را در صورت خرید درایوهای متفرقه در نظر بگیرند.


به اشتراک بگذارید :

پیمان رضاجویی / آداک فن آوری مانیا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com