اعلام برنامه‌ها و جزییات نمایشگاه الکامپ 2017

25 ارديبهشت 1396      0 دیدگاه

الکامپ 2017

الکامپ 2017 از تاریخ سی تیرماه تا دوم مرداد ماه 96 با حضور شرکت‌های خصوصی و دولتی و حضور پررنگ استارت‌آپ‌ها نسبت به نمایشگاه گذشته برگزار می‌شود. اولین نشست خبری این نمایشگاه با حضور رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شد.
در آستانه برگزاری بیست و سوین نمایشگاه الکامپ، نشست خبری برگزاری این نمایشگاه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.

ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در این نشست گفت: «به دلیل همجواری الکامپ با نمایشگاه‌های دیگر و ترافیک بالای خیابان‌ها به دلیل مدارس، برگزاری نمایشگاه از نیمه دوم سال به تابستان انتقال یافت.»
سعادت در ادامه افزود امسال بخشی از نمایشگاه به موضوع اشتغال با هدف تعامل مستقیم نیروی متخصص با شرکت‌های نیازمند در نظر گرفته شده است. در پیش ثبت‌نام الکامپ امسال 611 شرکت به غیر از شرکت‌کنندگان سالن‌های دولت، استارت‌آپ و گیمز و اشتغال اعلام آمادگی کردند. در مجموع 63300 متر فضای داخلی و خارجی نمایشگاه به غرفه‌داران اختصاص یافته که 58000 متر مربوط به غرفه‌های ریالی و 5300 متر مربوط به غرفه‌های ارزی است. ثبت‌نام قطعی الکامپ در تاریخ اول خرداد ماه انجام ‌می‌پذیرد.

در ادامه باقر بحری، سخنگوی نمایشگاه الکامپ از برنامه‌های مسئولین نمایشگاه برای الکامپ امسال گفت: «تقاضا برای غرفه‌های ارزی امسال بیشتر شده و در تلاشیم با برگزاری کنفرانس‌هایی با همراهی افراد موفق بین‌المللی، الکامپ 2017 را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.» وی در ادامه افزود: «برای حل مشکل الکامپ شاپرز در تلاشیم تا بخشی به شرکت‌هایی که محصولی برای فروش دارند اختصاص یابد.»

برگزاری الکامپ در نمایشگاه بین‌الملل
از چندی پیش خبر‌های برگزاری الکامپ 2017 در نمایشگاه آفتاب به گوش می‌رسید، سعادت در این مورد گفت: «طبق رایزنی‌هایی که داشته‌ایم توانستیم مسئولین را متقاعد کنیم که الکامپ در نمایشگاه بین‌الملل برگزار شود و نمایشگاه آفتاب گنجایش برگزاری الکامپ را ندارد. فضای مورد نیاز الکامپ حداقل 60000 متر مربع می‌باشد ولی نمایشگاه آفتاب تنها 12000 متر مربع فضای سر پوشیده دارد.»

استارت‌آپ‌ها
به گفته باقر بحری، حضور استارت‌آپ‌ها امسال در نمایشگا بسیار پررنگ تر نسبت به سال گذشته خواهد بود که طبق پیش‌بینی حدود 600 کارآفرین در این بخش حضور خواهند داشت. همچنین یکی از بهترین سالن‌های نمایشگاه به استارت‌آپ‌ها اختصاص خواهد یافت و این بخش از نمایشگاه بسیار حرفه‌ای‌تر از سال گذشته میزبان بازدیدکنندگان است. (به دلیل اختصاص سالن با کیفیت و امکانات رفاهی بیشتر به استارت‌آپ‌ها هزینه غرفه‌ها نسبت به نمایشگاه گذشته افزایش می‌یابد، ولی تخفیفات پابرجا است).
سعادت در ادامه افزود ثبت نام رسمی استارت آپ ها ساعت هشت صبح سه شنبه 26 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

برگزاری فینال مسابقات رایانه‌ای در الکامپ گیمز
به گفته سعادت امسال الکامپ گیمز شور و حرارت بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده فینال چند مسابقه رایانه‌ای در سالن الکامپ گیمز برگزار می‌شود که برنامه‌ای جالب و جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود.

تفریحات الکامپ
بحری در این مورد گفت: «برگزاری مسابقه 2.5 کیلومتری دو میدانی و احتمال اجرای کنسرت حامد همایون در اختتامیه نمایشگاه از جمله جذابیت‌های الکامپ 2017 خواهد بود.»


به اشتراک بگذارید :

منبع:مجله شبکه

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com