درآمد 4.4 میلیون دلاری زاکربرگ در هر روز از زندگی‌اش

28 ارديبهشت 1395      0 دیدگاه

مارک زاکربرگ موسس شرکت فیس‌بوک که تازه چند روزی است وارد سی و دومین سال زندگی خود شده در کنار جشن تولدش می‌تواند رویداد‌های میلیونی دیگری را نیز جشن بگیرد.

زاکربرگ با سرمایه تقریبی 51.8 میلیارد دلاری، یکی از ثروتمندترین افراد جهان به حساب می‌آید اما با توجه به سن کم‌تر او در مقایسه با دیگر رقبایش، او بیشترین درآمد را به ازای هر روز زندگی روی کره زمین به خود اختصاص داده است.

ترکیب دو عامل یعنی جوانی و ثروت زاکربرگ، درآمد 4.4 میلیو‌ن‌دلاری به ازای هر روز زندگی را برای او رقم زده است که این مقدار به‌مراتب بیشتر از میزان درآمد تک تک افراد حاضر در لیست میلیاردرهای وب‌سایت Forbes است. اگرچه معیارهای بهتری برای اندازه‌گیری هوش تجاری افراد وجود دارد اما آمار جدید وب‌سایت nbcnews حکایت از میزان رشد کسب و کار و البته رسیدن آن به موفقیت است.

بنابر گزارش یادشده، بیل‌گیتس که در حال حاضر ثروتمندترین فرد جهان است، در 60 سالگی موفق به ثبت درآمد 3.5 میلیون دلاری به ازای هر روز زندگی خود شده است. این رقم برای جف بزوس 52 ساله از شرکت آمازون نیز 3.3 میلیون دلار به ازای هر روز است. این سه نفر، تنها افرادی هستند که درآمد متوسط بیش از 3 میلیون دلار در روز دارند.

مدیران ارشد گوگل مانند سرگئی برین 42 ساله و لری پیج 43 ساله در آمدی در حدود 2.3 میلیون دلار در هر روز دارند. آمانیکو اورتگا 80 ساله، موسس شرکت مادر زارا نیز درآمد 2.4 میلیون دلاری در هر روز را ثبت کرده است. درآمد روزانه وارن بافت 85 ساله از شرکت Oracle of Omaha نیز یک دوم درآمد روزانه زاکربرگ یعنی 2.2 میلیون دلار عنوان شده است.

در کنار دارایی‌های فردی، افزایش 53 درصدی ارزش سهام فیس‌بوک در 12 ماه گذشته نیز سال خوبی را برای زاکربرگ رقم زده تا عملکردی به مراتب بهتر از دیگر شبکه‌های اجتماعی برای فیس‌بوک ثبت شود. 


به اشتراک بگذارید :

منبع: itiran.com

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com