سرویس جدید ویژه رویدادهای زنده ورزشی فیس‌بوک

3 بهمن 1394      0 دیدگاه

 شما هم از جمله افرادی باشید که ترجیح می‌دهند مسابقه تیم ورزشی محبوب خود را به جای حضور در استادیوم، در منزل خود و یا دوستانشان تماشا کنند. این در حالی است که مطمئنا هر چه تعداد تماشاگران و هوادارانی که با شما در ارتباط قرار گرفته‌اند بیشتر باشد، شور و هیجان بیشتری را هم تجربه خواهید کرد. در همین راستا، فیس‌بوک روز گذشته از قابلیت جدیدی به نام Sports Stadium رونمایی کرده که در واقع مکانی اختصاصی برای گفتگوی شما با همراهان و طرفداران تیم محبوبتان، آن‌هم به‌طور زنده و بدون وقفه است.

اگرچه راهکارهای بدون وقفه و برخط دیگری هم در این زمینه وجود دارند اما آنچه باعث شده این سبک ارتباطی جدید، منحصربه‌فرد باشد امکان دسترسی به نتایج زنده، آمار مسابقات، مقایسه مسابقات و خواندن نظر کارشناسان است.

به‌طور کلی علاوه بر امکان گفتگو، قادر خواهید بود به‌روزرسانی‌های بازی را همزمان با روند پخش آن و شبیه به حالتی که خودتان در استادیوم هستید، دنبال کنید. اسپورتس استادیوم یک برنامه جداگانه نیست و یک قابلیت داخلی در اپلیکیشن فیس‌بوک است که به‌منظور استفاده از آن باید بازی مورد نظرتان را در آن جستجو کنید تا قادر به دسترسی به صفحه اسپورتس استادیوم آن باشید.

آن‌طور که عنوان شده، این قابلیت در حال حاظر تنها به بازی‌های فوتبال آمریکایی محدود شده اما به‌زودی برای دیگر رویدادهای ورزشی نیز ارائه خواهد شد. حتی این احتمال وجود دارد که المپیک نیز در فهرست رویدادهای تحت پوشش قرارگیرد.

علاوه بر این، در حال حاضر این قابلیت تنها برای iOS در دسترس قرار گرفته اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه آن برای دیگر پلتفرم‌ها نیز باشیم.


به اشتراک بگذارید :

منبع: itiran.com

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com