پایان پشتیبانی Nvidia از سیستم عامل 32 بیتی!

21 فروردين 1397      0 دیدگاه

شرکت Nvidia به پشتیبانی از سیستم عامل‌ ۳۲ بیتی خاتمه می‌دهد.

Nvidia ends supporting 32bit os

شرکت انویدیا طی بیانیه رسمی اعلام کرد که در پایان ماه جاری، به پشتیبانی از سیستم‌های ۳۲ بیتی پایان خواهد داد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت انویدیا یکی از برترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک در جهان به شمار می‌رود. این شرکت به‌تازگی اعلام کرد به دلیل فراگیر شدن سیستم‌های ۶۴ بیتی، پشتیبانی نرم‌افزاری از سیستم‌های ۳۲ بیتی در اواخر ماه آوریل پایان خواهد یافت.

به‌طور حتم پس از اتمام زمان اعلام شده، کاربرانی که از سیستم‌های مذکور استفاده می‌کنند قادر به دریافت ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار GeForce Experience نخواهند بود. شایان ذکر است انویدیا، تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۹، انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای سیستم‌های ۳۲ بیتی را ادامه خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد شمار کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی و ۳۲ بیتی ویندوز استفاده می‌کنند بسیار اندک باشد و پایان پشتیبانی نرم‌افزاری از این دست سیستم‌ها کاربران نسخه‌های ۳۲ بیتی ویندوز اکس پی، ۷، ۸، ۸.۱، ۱۰ و لینوکس را مجبور به ارتقا کند.

انویدیا اعلام کرده که پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های ۳۲ بیتی را برای مدل‌های GTX و Fermi پایان خواهد داد. پایان پشتیبانی از این کارت‌های گرافیک به معنای این است که علاوه بر ویندوز‌های ۳۲ بیتی مایکروسافت، کاربران FreeBSD و لینوکس نیز نمی‌توانند از جدیدترین ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های ارائه شده برای پردازنده‌های گرافیکی انویدیا استفاده کنند.


به اشتراک بگذارید :

علی فراهانی / آداک فن آوری مانیا

منبع : https://www.engadget.com/2018/04/09/nvidia-32-bit-os-support-drivers

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com