از Cisco Meraki چه می دانید؟

18 شهريور 1399      0 دیدگاه

درباره Cisco Meraki

ارائه دهنده راه حل هایی برای مدیریت یکپارچه دستگاه های تلفن همراه ، Mac، رایانه های شخصی وکل شبکه از طریق یک داشبورد متمرکز را فراهم کرده .سیاست های امنیتی دستگاه را اجرا می کند ،نرم افزارها و برنامه ها را مستقر کرده و عیب یابی از راه دور و زنده را روی هزاران دستگاه مدیریت شده انجام میدهد.

  • مدیریت یکپارچه دستگاههای چند پلت فرمی

 Cisco Meraki Systems Manager  مدیریت متمرکز هوایی ، تشخیص و نظارت بر روی دستگاه های تلفن همراه تحت مدیریت سازمان از iPad  وAndroid  گرفته تا Mac  و PC ارائه می دهد ، برای نمونه معیارهای مفیدی مانند اطلاعات سخت افزار / نرم افزار مشتری و مکان اخیر اتصال آنها به شبکه را نشان می دهد و حتی به مدیران اجازه می دهد تا دستگاه ها را از راه دور قفل و پاک کنند.

cisco meraki

  • اجرای سیاست های امنیتی قوی
  1. سیاست ها را در دستگاه های تلفن همراه که توسط سازمان شما اداره می شوند ، اجرا کنید.
  2. از دستگاه ها و داده های آنها محافظت کنید
  3. استفاده از دستگاهها را با خط مشی های رمز عبور ریز کنترل کنید و دسترسی به فروشگاه برنامه ، بازی و محتوا را محدود کنید.

cisco meraki 1

 

  • پیکر بندی و مقیاس پذیری دستگاهها در شبکه

 سیستم مدیریت همچنین تعریف و استقرار تنظیمات شبکه مانند اتصال بی سیم ، تنظیمات امنیتی و دسترسی از راه دور VPN به همه دستگاه های شبکه شما را به یکباره آسان می کند. به جای تهیه دستی دستگاه های اتصال شبکه یا تکیه بر کاربران ثابت برای انجام این کار ، تنظیماتی مانند WPA2-Enterprise را در داشبورد می توان پیکربندی کنید و به ابر اجازه دهید تنظیمات را به دستگاه های کاربر نهایی بکشاند.

cisco meraki

  • مدیریت محتوا بر روی دستگاه
  1. Backpack به شما امکان می دهد اسناد ، تصاویر ، برنامه ها و سایر پرونده ها را در دستگاه های Android تحویل و مدیریت کنید.
  2. اسناد و پرونده ها را در کوله پشتی قرار دهید و آنها را مستقیماً از داشبورد به یک دستگاه یا هزاران دستگاه تحویل دهید.
  3. هماهنگ سازی فایل های داخلی ، محتوای موجود در دستگاه را با جدیدترین نسخه پرونده در کوله پشتی سرپرست ، به روز نگه می دارد.
  4. کوله پشتی های جداگانه ای تهیه می کند تا به کلاس ها ، دپارتمان ها یا گروه های مختلف تحویل داده شوند.
  5. از برچسب ها برای تحویل انتخابی محتوا به دستگاه های مناسب استفاده می کند.
  • پشتیبانی امن از BYOD-Bring your own device

در حالی که دستگاههای متعلق به کاربران در شبکه ها در همه جا پخش شده اند ، حفظ امنیت شبکه بدون ایجاد بار IT نامناسب ضروری است. با اجرای رمزگذاری داده ها ، پاک کردن از راه دور دستگاه های از دست رفته و حتی محدود کردن دسترسی شبکه به دستگاه های مدیریت شده ، امنیت BYOD را بهبود می بخشد. بی سیم Cisco Meraki دارای پشتیبانی داخلی از BYOD است ، بنابراین استفاده از آن کار را تسریع و  بدون لوازم اضافی ، مجوزها یا پیکربندی پیچیده بهبود بخشید.

 

ادامه در مقاله بعدی ...

 


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

https://meraki.cisco.com/solutions/mobile-device-management

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com