با کمترین زمان تعمیرات و پشتیبانی ، بیشتر کار کنید! (سرور های HPE ProLiant + Windows Server 2019)

15 شهريور 1399      0 دیدگاه

بهره وری و کارایی عناصر اصلی موفقیت در تجارت هستند از انجایی که تقویت کارایی و سوددهی به فناوری اطلاعات متکی می باشد، این مسئله پیچیدگی مدیریت فناوری اطلاعات را دو چندان می کند.  اگر فناوری اطلاعات پیچیده باشد، نمیتواند کسب و کار را بوسیله نوآوری پشتیبانی کند و نیاز به پیشرفت دارد.

از سوی دیگر ساده سازی و آسان کردن مدیریت سرور یک چرخه مناسب ایجاد میکند که در آن کارکنان IT میتوانند کارآمدتر شوند و به نوبه خود به کل کسب و کار رونق بخشد و همه چیز با ویژگی های مدیریت ساده و اتوماتیک تعبیه شده در سرورهای ProLiant Gen10 و تکمیل شده توسط Windows Server 2019 آغاز میگردد.

در ابتدا HPE  با استفاده از ILO 5 و HPE OneView هوشمند سازی را آغاز میکند. آنها با یکدیگربسیاری از کارهای مدیریتی در زمینه های مهم مانند استقرار سرور و پیکربندی آن، سلامت و هشدارها، انرژی، منبع تغذیه، مدیریت از راه دور ، گارانتی و اطلاعات قرارداد ها را ساده و اتوماتیک میکند و همه این امکانات  بوسیله یک پورتال مبتنی بر ابر( Cloud) قابل دسترسی است.

HPE ILO 5 دارای جدیدترین نوآوری در ساده سازی عملیات، بازدهی و امنیت برای کنترل سلامتی و وعملکرد سرورهای HPE میباشد.

این بخش همچنین ابزارهایی برای مدیریت بهتر سرور ، حل سریع مشکلات و ادامه سرویس دهی به کسب و کار را فراهم میکند. تمامی سرور های ProLiant Gen10 دارای ILO 5 Standard میباشد  که قابل ارتقا به نسخه پیشرفته (Advanced  )  میاشد. ( از اواخر سال 2020 به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.)  و در این نسخه ویژگی های دیگری مثل کنسول مدیریت از راه دور گرافیکی، همکاری چند کاربر، ضبط و پخش ویدئو ، مدیریت از راه دور و... به آن اضافه میشود.

HPE OneView با درکنار هم قرار دادن سرورها، ذخیره سازها و شبکه ها،  یک زیر ساخت نرم افزاری منسجم با یک داشبورد جهانی بی نقص را ارائه میدهد. این نرم افزار هوشمند بوسیله امکان تهیه خودکار الگوهای تکرار شده با قابلیت اطمینان بالا به از بین بردن فرایندهای پیچیده دستی و افزایش سرعت و انعطاف پذیری IT برای پشتیبانی از کسب و کارها کمک میکند.

مایکروسافت نیز بوسیله Windows Admin Center(WAC) به سادگی مدیریت کمک میکند.مدیران IT قبلا مجبور بودند ده ها کنسول را در طول روز بازکنند. اکنون WAC باعث میشود چندین کنسول به طور همزمان در یک تجربه مدیریت از راه دور امن ، مدرن ، ساده و یکپارچه گرد هم آورده شود.

WAC امکان مدیریت ویندوز سرور و ویندوز 10 را در هر مکان از جمله سیستم های فیزیکی یا ماشین مجازی یا هر هایپروازری یا هر ابری فراهم میکند و افزونه های منحصر به فرد HPE WAC وجود دارد که به کسب و کارها در هر اندازه ای کمک میکند تا بتوانند اطلاعات سریعی را در مورد سرورهای خود بدست آورند.

HPE و Microsoft با هم به ساده سازی پیچیدگی IT کمک میکنند تا کسب و کارها بتوانند بر حرکت رو به جلو تمرکز کنند. این فقط یکی از دلایلی است که میگوییم HPE وMicrosoft به کمتر کردن هزینه های شما کمک میکنند.

 


به اشتراک بگذارید :

منبع سایت HPE و نوشته شده توسط Willa و ترجمه شده توسط میلاد رسولی

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com