نرم افزار NetEdit cont

21 بهمن 1398      0 دیدگاه

NetEdit cont’

  • Continues Validation

با Net Edit  تائید صحت و مدیریت IP  ها در یک Subnet کار ساده ای است .تمامی روترهایی که روی آنها پروتکل OSPF اجرا میشود تغییرات دستگاههای مجاور را اعمال می کنند .

تست های اعتبار سنجی می توانند به راحتی بر اساس تنظیمات موجود بر روی کدهای دستوری پیکر بندی دستگاهها تنظیم شوند .

  • Full Audit Tail

 

تمامی نسخه های نرم افزاری و سخت افزاری ضبط و همچنین با تغییرات نسخ پشتیبانی نیز این عمل انجام می پذیرد و به شما این امکان را میدهد تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری را ردیابی کرده و پشتیبان گیری به صورت خودکار انجام می پذیرد ،صرف نظر از اینکه این تغییرات از طریق NetEdit  ایجاد شده یا برنامه های متفرقه دیگر.

همچنین شما می توانید گزینه Roll Back  را بر اساس عواملی چون مکان نصب سوئیچ و تاریخی که تغییرات در آنها صورت گرفته انتخاب نمایید .

  • Monitoring and Troubleshooting

 

انجام شدن یا آنالیزور شبکه آروبا (NAE) باعث تسریع در دسترسی بی وقفه اپرا تورها به شبکه و عیب یابی و تجزیه و تحلیل مشکلات اتوماسیون داخلی وحل مسائل تاثیر گذار بر شبکه می شود.

NAE  به صورت طبیعی و از راه دور (Telemetry) به وسیله Agent هایی که بر روی Python Script  هستند شروع به جمع آوری و ضبط و انتقال اطلاعات می کند .NetEdit  از طریق agent  خود هنگام بروز مشکل مورد نظر اطلاعات را دریافت و بایگانی میکند.

با کلیک بر روی NetEdit ،Tab  شبکه دستگاههایی را که با معیارهای اعلان مطابقت دارند روشن می کند ، از اینجا اپرا تورها  می توانند به سرعت وارد دستگاه یا سرویس های تحت تاثیر شوند و با استفاده از جزئیات دقیق عیب را در زمان وقوع این رویداد تشخیص و وارد پروسه عیب یابی شوند. بدین ترتیب با NetEdt ,NAE تعداد کارهای دستی و زمان بر عیب یابی که بارها انجام می شود به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد .


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com