طراحی زیرساخت VMware Horizon View - بخش سوم

27 آبان 1399      0 دیدگاه

ThinApp یک پلتفرم مجازی سازی برنامه های کاربردی است که با یکپارچگی با View منجر به فراهم آوردن سرعت دسترسی بیشتر به برنامه های جدید و به روز شده بدون اجرای هیچ تغییری در Desktop های مجازی میشود .

 

برنامه های کاربردی که توسط ThinApp به یک بسته تبدیل شده اند به عنوان یک فایل اجرایی تکی کاملا مجزا از سایر بسته های ThinApp  می توانند برای ارتباط با یکدیگر توسط قابلیت ThinApp Applink نیز بسته بندی شوند.

vmware

ThinApp،قابلیت های قدرتمندی را به مشتریان View  ارائه می دهد.لیست زیر سه سناریوی شناخته شده که ThinApp  متواند در آن ها مزایای خوبی را به سازمان ها ارائه می دهد بیان میکند :

  • کاهش تعداد برنامه های کاربردی که نیاز است روی Master Virtual Desktop Image نصب شوند که منجر به کاهش نیاز به استقرار ونگهداشت تعداد بسیار زیادی Image  برای کاربران متفاوت می شود.
  • حذف تداخل برنامه های کاربردی با یک برنامه خاص که ممکن است درون Desktop Image نصب شده باشد.
  • مجازی سازی برنامه های کاربردی قدیمی برای اطمینان از این که می توان آن ها را بدون توجه به نسخه سیستم عامل ویندوز زیرین اجرانمود.

vmware 1

VMware Horizon View Licensing

Vmware Horizon View سه نوع لایسنس متفاوت را ارائه می دهد :Bunble ، Add-on وAdd-on to Bundle Upgrade .تفاوت این لایسنس ها در این است که شامل لایسنس vCenter Server و هاست های vSphere  باشند یا خیر.

  1. لایسنس Bundle شامل تمامی قابلیت های Horizon View می باشد و در بر گیرنده لایسنس مورد نیاز هاست های vSphere و vCenter Server  نیز است .نسخه vSphere موجود در این لایسنس به عنوان vSphere Desktop شناخته می شود.
  2. لایسنس Add-on شامل تمامی قابلیت های Horizon View  می باشد ، اما شما باید لایسنس مورد نیاز هاست های vSphere و vCenter  را خودتان فراهم نمایید.
  3. لایسنس Add-on to Bundle Upgrade برای مشتریانی است که قبلا لایسنس Add-on داشته اند و می خواهند آن را به سطح Bundle  ارتقا دهند.

مزیت استفاده از vSphere Desktop در این است که بر اساس Desktop لایسنس شده است ، در حالی که لایسنس vSphereهای متداول بر اساس تعداد سوکت های CPU می باشد.این تغییر منجر به ارائه حداکثر انعطاف پذیری برای مشتریان در زمان انتخاب سرور برای استقرار زیر ساخت View  می شود زیرا هزینه لایسنس به ازای سوکت را به عنوان عاملی برای انتخاب سرور حذف می نماید.


به اشتراک بگذارید :

حامد روحی / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com