بررسی فایروال سوفوس XG  قسمت اول ( سخت افزار)

25 فروردين 1395      0 دیدگاه


 شرکت سوفوس بعد از خرید شرکت سایبروم در سال 2014 توانست نزدیک ترین رقیب خود را که با سرعت زیادی مسیر پیشرفت را در سال های اخیر طی نموده بود را در اختیار بگیرد .

سوفوس در سال 2015 با معرفی سری XG  نه قصد توقف تولید UTM 9  محبوب خود( سری SG) را داشت و نه تصمیمی برای جایگزین نمودن آن با سری قدرتمند iNG سایبروم بلکه با سیاست افزایش محصولات  فایروال خود توانست سهم بیشتری از بازار فایروال ها را داشته باشد.

با نگاهی به سری XG  متوجه می شویم طراحی این سری بسیار شبیه طراحی سخت افزاری سری SG است با این تفاوت که سیستم عامل بکار رفته در این سری سیستم عامل جدید SFOS  است. این نسخه میان افزار با داشتن امکاناتی بسیار مشابه با سایبروم توانسته است توان سخت افزاری را به میزان قابل توجهی بالاتر ببرد. به طوری که می توان گفت با وام گرفتن از قدرت طراحی سخت افزاری سری SG و قدرت نرم افزاری سایبروم این مدل توان سخت افزاری و بهره وری بسیار بالاتری را نسبت به مدل های هم رده خود دارد.

 

از طرفی این سری با 19 مدل سخت افزاری ارائه شده و توان پردازشی از 2000 تا 140000 مگابیت در ثانیه در بازه محصولاتش تنوع بیشتری از مشتریان را از شبکه های بسیار کوچک تا شبکه های بسیار بزگ را شامل می گردد. 

 

 

 


به اشتراک بگذارید :

سامان احتشام زاده / کارشناس امنیت شبکه / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com