لوگوی HP Enterprise

6 آبان 1394      0 دیدگاه

تغییر آرم یه دلایل متفاوتی در یک شرکت اتفاق می افتد، اما هر دلیلی داشته باشد، معمولاً نماد یک تغییر بزرگ است، تغییری که از قدرتمند شدن حکایت دارد. اما این بار با یک لوگوی ساده و در عین حال عجیب روبرو شدیم، یک مستطیل با کادر سبز رنگ و همین! مینیمال بودن این لوگو حرف و حدیث های بسیاری داشته است. بیش از همه نام جدیدی که به لوگو لقب دادند جالب بود: "نشنال جئو پاکارد"، دلیل این لقب شباهت بسیار زیاد این لوگو به آرم مؤسسه " نشنال جئو گرافیک " می باشد. آرمی که فقط در رنگ و یک چرخش 90 درجه ای با آرم جدید تفاوت دارد.

هیولت پاکارد برای شاخه شرکتی جدید خود «Hewlett Packard Enterprise» یک مستطیل ساده با کادر سبز معرفی کرد.

در این زمینه خانم ویتمن مدیر عامل اچ پی در بلاگ این شرکت نوشت:

« ما به یک لوگو و سیستم طراحی احتیاج داشتیم که منحصر بفرد و گویا باشد. یک طراحی که تعهد ما به مرکزیت داشتن و سادگی بیان کند. یک آرم که نماد انعطاف پذیری، تحول و چالاکی باشد و محصولات را یک سر و گردن بالاتر نشان بدهد. »

و در نهایت چیزی که متولد شد این بود:

لوگوی hp enterprise

 

مگ ویتمن: این لوگو ساده است، اما حدس بزنید چرا؟ این چیزی است که ما قصد داریم باشیم! راهکارهایی آسان برای کسب و کار و البته دقیق، مهندسی و با نوآوری!

ویتمن سپس در وبلاگ اقرار کرد که این لوگو ساده است. «اما حدس بزنید چرا؟ این چیزی است که ما قصد داریم باشیم! راهکارهایی آسان برای کسب و کار و البته دقیق، مهندسی و با نوآوری"

او در ادامه به نکته دیگری در طراحی اشاره کرد: «شاید شما متوجه آن شده باشید، اگر نه دوباره به نام Hewlett در طراحی نگاه کنید، این اولین بار در تاریخ اچ پی است که دو حرف t در هیولت به هم متصل شده اند. می خواستیم با این اتصال حرف از همکاری تنگاتنگ بین سهامداران، نماینده ها، همکاران و مشتری ها بزنیم. حتی رنگ سبز هم تصادفی نیست، با نمایش رنگ به سبز خواستیم از تغییر حرف بزنیم. چرا که مأموریت اچ پی تغییر است.»

 

در اکتبر 2015 اچ پی چاپگرها و PC های خود را از محصولات و تولیدات تجاری نظیر سرورهای اچ پی جدا کرد، بنابراین کمپانی به دو شاخه HP inc و HP Enterprise تقسیم شد.


به اشتراک بگذارید :

آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com