سه دلیل برای انتخاب سرورهای HPE با HPE Infosight

16 تير 1400      0 دیدگاه

در عصر تحول دیجیتال ، هوش مصنوعی این امکان را دارد که تمام مشاغل را متحول کند. از محصولات و خدمات هوشمندانه گرفته تا تصمیمات بهتر تجاری و فرآیندهای بهینه شده کسب و کار.

هوش مصنوعی قدرت تغییر تقریباً همه چیز را دارد. اگر مشاغل از این قدرت تحول آفرین استفاده نکنند، خطر عقب ماندن آنها را تهدید می کند. HPE پلتفرم InfoSight را برای کمک به شرکتها در استفاده کارآمد از هوش مصنوعی ساخته است و سرورهای HPE ProLiant توسط HPE InfoSight پشتیبانی می شوند.

HPE InfoSight هوش مصنوعی پیشرفته صنعتی را برای زیرساخت ها فراهم می کند. در هر ثانیه ، میلیون ها حسگر را از سیستم HPE در سراسر جهان جمع آوری و تحلیل می کند و به این ترتیب خود را باهوش و باهوش تر می کند.

HPE InfoSight پورتالی است که به شما امکان مدیریت ، نظارت و عیب یابی مجموعه دارایی های HPE را می دهد. برخی از مزایای استفاده از HPE InfoSight شامل توانایی نظارت بر عملکرد دستگاه های HPE شما ، درک نیازهای آینده، عیب یابی مشکلات ، درخواست پشتیبانی و دسترسی به اسناد ، مقالات KB و انتشار یادداشت ها است.



کدام سرورهای HPE ProLiant توسط HPE Infosight پشتیبانی می شوند؟

HPE ProLiant که پایه محاسبات هوشمند ابرهای ترکیبی است و بهینه سازی های بی نظیری را برای  بار کاری ، امنیت و اتوماسیون ارائه می دهد، همیشه یکی از گزینه های روی میز مدیران ارشد فناوری اطلاعات است. میزان هوشمندی که در HPE ProLiant وجود دارد، کارهای مدیریت را ساده و خودکار می کند و پایه محکمی برای یک پلتفرم ابر ترکیبی و باز فراهم می کند که با قابلیت ترکیب پذیری امکان پذیر است. 

HPE InfoSight با استفاده از داده های عملیاتی ده ها هزار سرور، یک بینش و نظارت مستمر مبتنی بر هوش مصنوعی را بر عملکرد سرورهای پرولیانت اچ پی ای فراهم می کند، این ابزار باعث می شود که با پیش بینی و پیشگیری از مشکلات، قبل از تأثیرگذاری مخرب روی زیر ساخت IT وارد عمل شویم.

 

جدول زیر سرورهای HPE که با HPE Infosight پشتیبانی می شوند را نشان می دهد.

 

HPE Servers

سری محصولات (نام سرور اچ پی ای)

 

 

سرورهای ایستاده HPE 

HPE ProLiant ML350 Gen9/10 Servers 

HPE ProLiant ML150 Gen9 Servers 

HPE ProLiant ML110 Gen9/10 Servers 

HPE ProLiant ML30 Servers 

HPE ProLiant ML10 Servers 

HPE ProLiant MicroServer Gen10

سرورهای رک مونت HPE

HPE ProLiant DL580 Gen9/10 Servers  

HPE ProLiant DL560 Gen9/10 Servers

HPE ProLiant DL388 Gen9/10 Servers 

HPE ProLiant DL385 Gen10 Servers 

HPE ProLiant DL380 Gen10 Servers 

HPE ProLiant DL360 Gen9/10 Servers 

HPE ProLiant DL325 Gen10 Servers 

HPE ProLiant DL180 Gen9 Servers 

HPE ProLiant DL160 Gen9/10 Servers 

HPE ProLiant DL120 Gen9 Servers 

HPE ProLiant DL20 Gen9/10 Servers




سه دلیل برای انتخاب سرورهای HPE ProLiant با HPE InfoSight

نمایی از نرم افزار HPE InfoSight

نمایی از نرم افزار HPE InfoSight


1. نظارت با استفاده از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی را در زیرساخت شما افزایش می دهد و به بالابردن کارایی در موارد نیازمند زمان و محاسبه کمک می کند، همچنین  با استفاده از مدل های Cloud NVIDIA GPU Cloud دقت و کارایی را در گردش کار به ارمغان می آورد. HPE InfoSight راز حذف حدس و گمان در مدیریت سرور است.

 

2. صرفه جویی در زمان برای شما و برای زیرساخت شما

HPE InfoSight با تغییر نحوه مدیریت و پشتیبانی فضای ذخیره سازی، زمان تلف شده را در زیرساخت شما از بین می برد. از طریق تجزیه و تحلیل و پیش بینی مبتنی بر ابر و یادگیری ماشین ، این ابزار 86٪ از مشکلات را قبل از تأثیرگذاری در کسب و کار شما پیش بینی و حل می کند و 99.9999٪ تضمین در دسترس بودن را ارائه می دهد. به لطف تجزیه و تحلیل و همبستگی میلیون ها سنسور در هر ثانیه ، همه مشتریان با هم در مجموعه سیستم های هوشمندتر و قابل اطمینان تر قرار می گیرند. InfoSight زیرساخت های شما را 24 ساعته و 7 ساعته زیر نظر می گیرد تا دیگر مجبور نباشید روزها ، شب ها و آخر هفته های خود را صرف پرداختن به مشکلات ذخیره سازی کنید.

 

3. رکوردشکنی در کارایی

وقتی درباره زیرساخت جدید تصمیم می گیری، کارایی باید در بالای فهرست ملاحظات شما باشد. سرورهای HPE ProLiant با HPE Infosight کم مصرف ترین سرورهای ایستاده جهان را ارائه می دهند که عملکردی بالاتر را برای هزینه کمتر و مصرف کمتر انرژی ارائه می دهند. علاوه بر این ، سرورهای رک HPE پشتیبانی شده با Infosight با بیست درصد عملکرد بهتر، به طور مداوم از رقبا پیشی می گیرند! 

 

فقط لحظه ای در نظر بگیرید پر فروش ترین سرور دنیا یعنی HPE Proliant DL380 به همراه HPE Infosight چه امکاناتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد؟






به اشتراک بگذارید :

حمیدرضا عباسی / آداک فن آوری مانیا

منابع:

وبسایت رسمی HPE

وبسایت router-switch.com

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com