ویژگی های درایوهای دیسک سخت HPE

22 مهر 1399      0 دیدگاه

(بازبینی شده در 18 فروردین 1401)


درایو های دیسک سخت
شرکت HPE  برای ارائه عملکرد مطلوب، قابلیت اطمینان و سازگاری و امنیت بالا در سرورهای و ذخیره سازها ارائه شده اند و انها بهترین گزینه برای بارهای کاری مختلف از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ می باشد.

کارایی:

  • هاردهای HPE با نظارت بر کیفیت مداوم در طول چرخه عمر خود تنظیم و آزمایش می شوند
  • HPE فریمور هارد دیسک خود را برای عملکرد قابل پیش بینی و سازگاری عملکرد بهینه میکند
  • طراحی شده برای عملکرد در ماموریت های حیاتی و راه حل برای کسب و کارهای با ظرفیت بالا

 

قابلیت اطمینان:

  • برنامه ازمایش دقت و صلاحیت در صنایع با 2.4 میلیون ساعت تست
  • هشدار قبل از خرابی بوسیله HPE Smart Array Controller، Systems Insight Manager و فریمور هوشمند HPE
  • به روز رسانی 3 برابر سریع فریمور و نرم افزار بوسیله SPP
  • بهترین در کلاس بوسیله تضمین کاهش زمان خرابی ناشی از تاخیر محصول

سازگاری:

  • تسهیل برنامه ریزی و استاندارد سازی بوسیله قرار دادن هارد برروی سرور ها و ذخیره سازها

نگه دارنده های رایج هارد به منظور استفاده مجدد درایوها در سرور های دیگر

 

امنیت

  • فریمور Digital Signed به شما در جلوگیری از حملات مخرب کمک میکند.
  • HPE Smart Array SR Secure Encryption یک راه حل رمز گزاری مبتنی بر کنترلر بر مبنای FIPS 140-2 leve 1 برای دیتاهای در صف انتظار درایور SAS/SATA است
  • HPE Smart Carriers فعالیت و سلامت درایور را گزارش می کند.

 

درایوهای HPE برای سه نوع بارکاری طراحی شده اند:راه حل های ذخیره سازی با عملکرد بالا( ماموریت های حیاتی)، میان رده با ظرفیت بالا ( کسب و کارهای بسیار مهم)و فضای ذخیره سازی ابتدایی

hard hpe

 

digitally Signed Firmware

با گسترش فریمور یکپارچه DS در درایور های جدید از دسترسی غیر مجاز به داده های خود جلوگیری کرده و امنیت و اطمینان از اینکه فریمور درایو از یک منبع معتبر تامین میشود و از حملات مخرب جلوگیری میکند.

برای محافظت و رمزگذاری پیشرفته از داده ها ، مشتریان باید کنترلر را بهمراه HPE Smart Array Secure SR Encryption تهیه نمایند. این یک راهکار امن مبتنی بر کنترلر برای داده های در حال استراحت میباشد که از فضای ذخیره سازی محافظت کرده و مقررات  HIPAA و Sarbanes-Oxley را رعایت میکند.

 

ویژگی های استاندارد:

درایو دیسک سخت HPE  چیست؟

درایوهای Hewlett Packard Enterprise تنظیم شده اند تا عملکرد بهینه را برای سرورهای HPE ارائه دهند. آنها برای از بین بردن ناسازگاری میان فریمور  و O / S تحت یک فرآیند صلاحیت شدید قرار می گیرند. فریمور درایو HPE برای به حداکثر رساندن عملکرد و سازگاری با HPE ProLiant Rack و Tower Server ها ، خانواده Apollo ، Blade و Synergy Platforms طراحی شده است.

 

کیفیت و عمکرد درایو

در حالی که درایوهای HPE را انتخاب می کنید ، درایوهایی با سطح کارایی مناسب برای یک محیط سازمانی از طریق مراحل صلاحیت Hewlett Packard Enterprise انتخاب می شوند و برچسب "بهترین در کلاس" را دارند.

 

 

هشدار قبل از خرابی

 وقتی فریمور هوشمند درایوهای HPE بهمراه  یک کنترلر هوشمند و نرم افزار Insight Manager استفاده میشود میتوان از قابلیت های گسترده پیش بینی خطا استفاده کرد. در صورت بروز خطا به شما این امکان داده میشود تا  از قبل مطلع گردیده و درایور را تعویض نمایید.

 

حامل های هوشمند(Cage)

هارد دیسک های HPE با کیج های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که رابطی برای ارتباط در وضعیت بحرانی و اطلاعات مدیریتی را فراهم میکنند.LED های وضعیت سیستم و یک دایره در حال چرخش مشخص کننده وضعیت نوشتن داده ها و وضعیت سیستم می باشد.یک LED آبی رنگ پشت دسته نیز می تواند از راه دور فعال شود تا کاربر را به یک هارد دیسک خاص هدایت کند و یک ایکون خروج ممنوع روی دکمه Eject کیج روشن میشود که به کاربر اطلاع می دهد در صورت خارج کردن هارد دیسک مذکور کلیه اطلاعات  از بین می رود.

 

درایوهای هلیومی

اگرچه درایوها آب بندی میشوند ولی داخل آنها هوا وجود دارد.هوا میتواند لرزش بیشتری ایجاد کند و فضای ذخیره سازی را نیز محدود کند . درایوهای جدید از هلیوم پر می شود که از هوا 1.7 متراکم تر است. این تراکم به مکانیسم خواندن و نوشتن  اجازه می دهد تا راحت تر و دقیق تر بچرخد .  صفحات درایو بهم نزدیکتر می باشند و اجازه میدهد تا ظرفیت ذخیره سازی افزایش یابد.

همچنین درایوهای هلیومی به مصرف برق کمتری احتیاج دارند و خنک تر و ساکتر می باشند.


به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com