معرفی NetEdit 3 cont

16 بهمن 1398      0 دیدگاه

 

  • Multi Device Editing

 

برای همگام شدن با تغییرات شبکه NetEdit اپرا تورها را قادر می کند تا به راحتی پیکر بندی های چندین دستگاه را همزمان با استفاده از جزئیات کامل در هر فایل پیکر بندی تغییر دهد.NetEdit  همچنین دسترسی به دانش موجود در اپراتور CLI پیدا می کند بنابراین به مهارت خاصی نیاز نیست . دستیار پیش بینی کننده در این نرم افزار مانند: تکمیل اتومات  دستورها ،شفاف کردن کد های دستوری ، اعتبار سنجی زمان وارد کردن کدهای دستوری را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

 

در زمان تعویض ویندوز یا سیستم عامل ،برای بالا بردن  کارایی و بهینه سازی بیشتر، تیم های شبکه می توانند از پیکر بندی های معمولی و فقط با استفاده از چند دستور انجام دهند مانند:

 

  • One click Deployments with Auto-Verification

 

با استفاده از NetEdit  می توان استقرار (یا برگشت) را روی چند سوئیچ انجام دهید و همچنین عملکرد صحیح را بعد از تغییرات اعمال شده تائید نماید. برای مثال : می توانید تعیین کنید آیا تغییرات قبل از استقرار سوئیچ به درستی کار می کند یا خیر ،یا می توانید در صورت بروز مشکل تغییرات را به سرعت به حالت اولیه خود برگردانید.

 

 

  • Continuous Validation

 

ساده سازی بیشتری تدارک دیده شده که از طریق توانایی ارائه شده است و به نظارت مداوم و اطمینان از مطابقت هر دو سیاست های سازمانی و نظارتی انجام میشود. بررسی کردن های اعتبار سنجی می توانند در تمام پیکر بندی های تغییر یافته اعمال شود از جمله موارد ساخته شده در خارج از NetEdit  مانند استفاده از  CLI بر روی سوئیچ ها .

 

ادامه در مقاله بعدی ...

 


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com