معرفی نرم افزار NetEdit

7 بهمن 1398      0 دیدگاه

به عنوان یک برنامه مجازی (OVA)  برای مثال (ESXi Vmware) در یک سرور اجرا می شود . سوئیچ های ذیل با سیستم عامل Aos-Cx که پشتیبانی می شوند:

  • Aruba CX 6000 Switch Series
  • Aruba CX 8000 Switch Series

قابلیت های کلیدی :

NetEdit  اتوماسیون و تجزیه و تحلیل در سراسر چرخه عمر سوئیچ را فراهم میکند ،وظایف مدیریت معمولی را بسیار ساده کرده تجزیه را برای اپرا تورهای شبکه بلا می برد .

قابلیت های مستقر بدون خطا به شرح زیر می باشد :

Dynamic-Network Topology

زبانه شبکه رابط کاربری جامع از توپو لوژی یک شبکه را ارائه می دهد که شامل سوئیچ های سری CX و Aruba Access Point  و همچنین سوئیچ های متفرقه می شود . پنل سلامت دستگاههای Aruba  که همزمان یک عکس کامل از سلامت سوئیچ ها ی Aruba  تهیه می کند که شامل سازگاری دستگاهها و پیغام های خطا و امنیت مثل نقص Policy  می شود .یک دید تناسب از شبکه بر اساس انتخاب اپراتور بر روی لایه مذکور ،این لایه ها مشاهدات بیشتری از وضعیت و پیکربندی دستگاههای Aruba CX را ارائه می دهند.

از جمله آنچه در عملکرد یا سازگاری کمک می کند برای کارایی بهتر و حل مشکلاتی همچون برنامه ، خدمات مشتری ، مسیر یابی ،تقسیم بندی ، و بقیه موارد (که شامل همه عوامل NAE  که مختص به یک لایه نیستند) می باشد .برای ارائه سادگی بیشتر ، NetEdit  به طور خودکار شبکه های جدید را پیدا کرده و همچنین زیرساخت های شبکه که در آن دستگاهها از لایه Link  استفاده می کنند (LLDP) با استفاده از API های Reset  بر روی سوئیچ های CX  و SNMP برای دستگاههای بی سیم آروبا و همچنین دستگاههای متفرقه دیگر.سوئیچ های تازه متصل شده به طور خودکار در Tab شبکه ظاهر می شوند.

 

ادامه در مقاله بعدی .......


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com