حفاظت از داده های ماشین های مجازی با HPE StoreEver Tape Libraries (بخش اول)

20 آبان 1399      0 دیدگاه

Hewlett Packard Enterprise-HPE ذخیره سازی با استفاده از tape  مقیاس پذیری با امنیت بیشتر را فراهم می کند. کپی کردن داده ها روی tape با انتقال داده ها از فضای ذخیره سازی گران قیمت دیسک ، به کاهش هزینه های ذخیره سازی کمک می کند. سپس می توان tape  را در خارج از سایت برای امنیت و بازیابی فاجعه قرار داد. محافظت از داده های مجازی چالش های منحصر به فرد خود را دارد. Veeam® Backup & Replication به طور خاص برای پشتیبان گیری و نگهداری طولانی مدت از محیط های مجازی ساخته شده است. با شروع Veeam Backup & Replication v ، مدیران می توانند برای انتقال داده های مجازی از ذخیره سازی دیسک tier1 به ذخیره سازی tape  یک راه حل خودکار ارزان و قابل اعتماد ایجاد کنند ، که مدیریت داده ها را بسیار ساده می کند.

 

ویژگی های اصلی و مزایای HPE StoreEver tape

همراه با فن آوری های جدید در بازار ، ذخیره سازی بر روی tape همچنان به شما امکان می دهد تا با کاهش هزینه ، افزایش امنیت ، و پیدا کردن راه حل برای نگهداری بلند مدت از داده های خود محافظت کنید.

 

HPE StoreEver Tape Libraries

 

  • محافظت از داده ها برای مدت طولانی

HPE StoreEver Tape Storage به عنوان رهبر جهانی در بخش tape ها ، از جمله tape drive ها و autoloaders ، برای محافظت از داده ها و بایگانی جامع استفاده می کند. HPE StoreEver همچنین نیازهای ماندگاری داده ها برای طولانی مدت را برطرف می کند. HPE StoreEver با داشتن یکی از گسترده ترین و پیشرفته ترین تجهیزات  از  LTO-8 پشتیبانی می کند. HPE StoreEver شامل رسانه های نواری ، درایوهای نواری مستقل و کتابخانه های نوار است که بیش از 16.8 PB3 را در یک سیستم واحد جای می دهد.

نرم افزار Veeam Backup & Recovery از HPE StoreEver 8/1 G2 Tape Autoloader و HPE StoreEver MSL پشتیبانی می کند.

 

  • کاهش هزینه نگهداری و بار مدیریت و محافظت از داده های در حال رشد

با پشتیبانی از LTO-8 ، HPE StoreEver MSL6480 tape library و MSL3040 tape library هزینه کمتری به ازای هر گیگابایت برای ذخیره سازی طولانی مدت دارند. آنها با استفاده از درایوهای LTO-8 حداکثر 400 ترابایت در هر یونیت فضای رک را ارائه می دهند.. برای ذخیره سازی و پشتیبان گیری و بازیابی لایه ای ، HPE StoreEver می تواند با انتقال داده هایی که به دسترسی سریع نیاز ندارند ، به بهبود قیمت / عملکرد کمک کند. HPE StoreEver از داده های آفلاین محافظت می کند و به طور ایمن در برابر بلایای طبیعی و تخریب داده ها محافظت می کند.

 

  • قابل اعتماد در نگهداری از داده ها در طولانی مدت

HPE StoreEver Tape Storage برای بایگانی کردن داده های سرد یا فعال با ماندگاری رسانه تا 30 سال در شرایط عادی محیط ایده آل است. HPE StoreEver Management Software که شامل command view  HPE می باشد و این مجموعه نرم افزاری رابط کاربری آسان برای مدیریت ، نظارت و پیکربندی tape library  را فراهم می کند. HPE CVTL یک نرم افزار مدیریتی است که با مدیریت از راه دور ، تشخیص و پیکربندی MSL tape libraries از طریق یک کنسول ، محافظت از داده ها را آسان می کند.

نرم افزار HPE StoreEver Data Verification با اسکن دوره ای tapeها برای تأیید کیفیت داده ها در هر tape ، بررسی موفقیت در بازیابی موفقیت آمیز داده های مهم را از LTO tape cartridges که به ندرت به آنها دسترسی پیدا می کند ، بهبود می بخشد. فناوری HPE StoreEver TapeAssure Advanced قابلیت اطمینان ، دوام فوق العاده و نظارت فعال را ارائه می دهد ، بنابراین کاربران می توانند با اطمینان از داده های ضروری اما کم کاربرد را ذخیره کنند.

HPE StoreEver TapeAssure Advanced مدیریت ، تنظیم دقیق و بایگانی را با گزارشات جامع در مورد وضعیت ، عملکرد ، استفاده و سلامت همه tape drive ، مدیریت ، تنظیم دقیق و بایگانی را سریعتر و آسان تر می کند.

 

  • افزایش امنیت در ذخیره سازی داده ها

رسانه قابل جابجایی tape آفلاین است و کمتر در معرض تهدیداتی مانند ویروس ها ، هکرها و حملات سایبری است که می تواند داده ها را به خطر بیندازدقرار میگیرند و یک نسخه کاملاً منطقی است که به طور تصادفی توسط نرم افزارهای دیگر قابل رونویسی نیست.

 tape drive های LTO-8 ، LTO-7 و LTO-6 Ultrium شامل رمزگذاری داده های مبتنی بر سخت افزار برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به داده ها می باشد. کارتریج های LTO-8 ، LTO-7 و LTO-6 با قابلیت نوشتن یک بار ، خواندن زیاد (WORM) برای جلوگیری از رونویسی تصادفی داده های بایگانی شده در نوار در دسترس هستند.


به اشتراک بگذارید :

شروین پیامی / آداک فن آوری مانیا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com