حفاظت از داده های ماشین های مجازی با HPE StoreEver Tape Libraries (بخش دوم)

15 آذر 1399      0 دیدگاه

Veeam Backup & Replication

 

Veeam Backup & Replication یک راه حل محافظت از داده ها و بازیابی برای VMware vSphere و Microsoft Hyper-V  است.

محیط هایی با هر اندازه و پیچیدگی. پشتیبان گیری و تکثیر Veeam برای حل مشکلات معمول مدیریت زیرساخت مجازی عمل می کند و از ماشین های مجازی مهم در برابر خرابی های سخت افزاری و نرم افزاری محافظت می کند. راه حل Veeam Backup & Replication چندین گزینه برای پشتیبان گیری یا بازیابی ماشین مجازی ارائه می دهد

 

پشتیبان گیری اولیه

نرم افزار HPE و Veeam Backup & Replication راه حل های ویژه محافظت vSphere و Hyper-V را برای مرکز داده های مجازی ارائه می دهند

مدیران HPE و Veeam برای حل مشکلات ذاتی در مدل پشتیبان گیری م با یک راه حل که برای صدور مجوز و اجرای آن با یک قیمت پایین همکاری کردند.

نرم افزار Veeam Backup & Replication برای افزایش پشتیبان گیری از VM در هنگام استفاده با آرایه های دیسک ذخیره سازی HPE و StoreOnce خانواده سیستم پشتیبان گیری دیسک به دیسک  است.

 

veeam backup

 

ماندگاری طولانی مدت به نوار

کاربران پشتیبان گیری و تکثیر Veeam می توانند پرونده های پشتیبان ذخیره شده در مخازن پشتیبان و پرونده های معمولی (مانند پرونده های Windows® و Linux®) را برای اهداف بلند مدت یا بازیابی در  tape قرار دهند. Veeam Backup & Replication امکان تهیه پشتیبان از پرونده را از هر سرور ویندوز یا لینوکس که به عنوان یک سرور مدیریت شده به کنسول پشتیبان Veeam ، از جمله سرورهای فیزیکی اضافه شده است ، فراهم می کند.

 

ادغام کتابخانه های HPE StoreEver Tape با پشتیبان گیری و تکثیر Veeam

HPE به Veeam پیوسته است تا رویکردی به پایان برای اطمینان از اینکه همه سخت افزار ، سیستم عامل ، درایور و مولفه های نرم افزار به درستی در راه حل های محافظت از داده و داده های تأیید شده و پشتیبانی شده گنجانده شده اند ، ایجاد کند.

 

قبل از پیکربندی و پیاده سازی راه حل محافظت از داده و بایگانی داده ها ، باید به HPE StoreEver Compatibility Matrix مراجعه کنید.


به اشتراک بگذارید :

شروین پیامی / آداک فن آوری مانیا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com