پروژه سیسکو ThousandEyes

28 مرداد 1399      0 دیدگاه

به منظور ارتقاء عملکرد سیسکو در شبکه و قابلیت های نظارت در سراسر بحث Enterprise و Cloud  ، سیسکو پروژه ThousandEyes را به مشتریان ارائه می دهد.

ترکیبی از تجربه وتخصص سیسکو در عملکرد شبکه و برنامه های کاربردی آن و چشم انداز ThousandEyes بر اینترنت ،در ارتباط end-to-end  برای ارائه خدمات وبرنامه های  دیجیتال به مشتریان است .

ابزارهای رایج و به اشتراک گذاری مجموعه داده های مربوط به سلامت و کاربرد شبکه ، تیم های IT را قادر به حذف به موقع سیلوهای مخرب در عملکرد برنامه ها می پردازد. بنابراین ThosandEyes  در بستر اطلاعاتی اینترنت و ابری ، دید عمیق و بینشی از تحویل دیجیتال برنامه ها و خدمات از طریق اینترنت ارائه می دهد.

به گفته دفتر مرکزی سیسکو، واقع در کالیفرنیا :در چند سال گذشته شاهد شتاب سریع در پذیرش Cloud ، استفاده گسترده از برنامه های SaaSو اتکا به اینترنت و شبکه های خارج از کنترل شرکت بودیم. این وابستگی افزایش یافته به اینترنت و سایر زیرساختهای شخص ثالث ، که طی چند ماه گذشته در طول بیماری همه گیر COVID-19 پیچیده شده است ، توانایی تیم های IT را برای پیش بینی ، تجسم و کنترل رفتار عملی کاهش می دهد . نتیجه اغلب یک محیط IT پر هرج و مرج و غیر قابل کنترل است که باعث می شود حل مسئله به یک مصیبت وقت گیر تبدیل شود که به  طور بالقوه می تواند تأثیر گسترده ای بر تجربه مشتری ، شهرت برند و درآمد داشته باشد.  بنابراین پروژه ThousandEyes  به آنها اجازه می دهد تا نواقص را مشخص کرده و عملکرد شبکه و برنامه را در شبکه های ابری بهبود بخشند. این کسب و کار همچنین با ارائه  دید جامع به برنامه ها و خدماتی که به مشتریان و

کارمندان ارائه می شود ، باعث می شود که شرکت ها بتوانند تحول دیجیتالی خود را ، بدون توجه به جایی که در سفر هستند ، تسریع کنند.

 

thousandEyes

سیسکو برای تقویت دید در شرکت ، اینترنت و ابر ، از قابلیت های هزاران هزار کاربر در هسته اصلی Enterprise Networking and Cloud و AppDynamics استفاده خواهد کرد. پیش بینی می شود این مالکیت قبل از پایان Cisco Q1 FY21 بسته شود. هزاران نفر به واحد تجاری تازه تاسیس خدمات شبکه Cisco پیوستند و به Todd Nightingale گزارش دادند.


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com