چرا از سرور های اچ پی ای استفاده میکنیم؟

20 شهريور 1400      0 دیدگاه

چرا از سرور های اچ پی ای استفاده میکنیم؟

سرورهای اچ پی ای

سرورها و تجهیزات شبکه اچ پی ای از محبوب ترین و پر فروش ترین ها در جهان است. قطعات اصلی مثل رم ، حافظه و منابع تغذیه در این سرورها جایگذاری شده اند و برای بالاترین کارایی در زمان های متفاوت و قابلیت اطمینان  بالا طراحی شده اند .

 

این سرورها با توجه به تعداد زیاد قطعات داخلی استفاده شده در آنها (برای مثال از سایز کوچک تا سایز های متوسط و تجاری تا دیتاسنتر های بزرگ) همواره در جهت بالابردن کارایی ها و منعطف شدن با استاندارد های جهانی در نسل های جدید سرور های ای تی و بخش های مختلف تولید و توزیع میشوند .

 

در ادامه دلایل کیفیت بالای این سرور ها در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار میگیرد :

 

1 . سرور های HPE کاربر محور هستند ، یکی از بخش های تولیدی این کمپانی بزرگ همواره به تجربیات کاربران مختلف در حوزه محصولات جدید توجه میکند تا به درستی درک کنند کاربر چه نیاز و انتظاراتی از یک سرور استاندارد دارد .

 

2 . سرور اچ پی ای دارای قابلیت تست است. همین ویژگی باعث شده است این کمپانی با رسیدگی به خطاها و بازبینی تمامی مشکلات افزایش اطمینان از سوی مخاطب و همکاری بیشتر با همکاران را داشته باشد. از جمله بررسی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • تست و بررسی پیکر بندی سرور با سطح های مختلف
  • بررسی و تشخیص نقص سخت افزاری سرور
  • تست تنظیمات سرور برای برنامه ریزی ارتقاء سیستم ، استاندارد سازی سیستم ، یافت نقایص و تعمیر سرور و…

 

همچنین  Firmware BIOSها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات، بهینه شده‌اند .

 

سومین دلیل برتری سرور های اچ پی ای ابزارهای مدیریت آن و فریم ورهای پیشرفته است . تکنولوژی iLO  بهترین گزینه برای نگهداری ، نصب و راه اندازی برای یک سرور است . این قابلیت باعث کم شدن هزینه ها برای اپراتور ها در مقیاس با بقیه سرور هاست.  همچنین فریم ور BIOS برای بالا بردن کارایی و قابلیت انعطاف پذیری سرور بسیار بهینه است.


به اشتراک بگذارید :
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com