راهکارهای پشتیبان گیری - قسمت دوم

6 آبان 1396      0 دیدگاه

راهکار آداک فن آوری مانیا برای پشتیبان گیری ارزان- قسمت دوم

در قسمت قبلی با پشتیبان گیری و انواع آن و تفاوت آن با Replicate آشنا شدیم... حال راهکاری بسیار ارزان برای مصارف خانگی یا تجارت های کوچک (شرکت های کوچک و فروشگاه ها ) را به شما معرفی میکنیم...

کیونپ TS-251

 دستگاه کوچک و دوس داشتنی کیونپ TS-251+ ، با پشتیبانی از انواع پروتکل ها ( FTP,CIFS,AFP,…) و پشتیبانی از RAID 0,0+1 ، دستگاهی مناسب جهت راه اندازی انواع بکاپ ( Block Level,File Level) و Replicate و همین طور راه اندازی ShareFile می باشد.

برروی این دستگاه کوچک کیونپ یک پردازنده  اینتل 4 هسته ای با فرکانس 2 گیگا هرتز و  2 گیگا بایت رم با قابلیت ارتقا تا 8 گیگا بایت و دو محفظه برای هارد دیسک و دو پورت 1 گیگا بیت شبکه نیز وجود دارد . شاید حال برای شما این سوال وجود داشته باشد اگر روزی میزان دیتای ما بزرگتر شد دیگر این دستگاه کوچک نیازهای ما را برآورده نمیکند، برای این مشکل نیز شرکت کیونپ تدبیری اندیشیده است. شما میتوانید با افزودن یک محفظه جداگانه با میزان 5یا 8 عدد هارد دیسک (UX-800P,UX-500P) ظرفیت ذخیره سازی را به شکل چشم گیری افزایش دهید.

کیونپ TS-251

این دستگاه با سازگاری با نرم افزارهای مشهور  Veeam backup و Symantec backup exec میتواند دستگاه مناسبی برای بکاپ گیری از سرور ها و کلاینت های داخل شبکه شما باشد . همچنین اگر نیاز دارید تا داده های خود را در مکانی به جز شرکت یا فروشگاهتان (مثلا داخل خانه)  به صورت انلاین یا زمانبندی شده داشته باشید بدون نیاز به هیچ لایسنسی و فقط با قرار دادن یک مدل از دستگاه های کیونپ در مقصد این نیاز را براورده نمائید. در حادثه پلاسکو که خسارات بالایی به جهت از بین رفتن اسناد و مدارک به صاحبین فروشگاه ها وارد شد ، میشد با قرار دادن دو دستگاه ارزان قیمت یکی در فروشگاه یکی در مکان دیگری به راحتی از این امر جلوگیری کرد.

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی رایانش ابری (Cloud Computing)  ، شرکت کیونپ نیز این قابلیت بسیار مفید را به ذخیره سازهای خود افزوده است. تصور کنید اگر دیتاهای شما برروی سرور های (Dropbox,Amazon,GoogleDrive,…)  در کشورهای مختلف نگه داری شود چه سطح بالایی از امنیت را به شما اهدا میکند!؟

  همچنین این دستگاه میتواند بوسیله ضبط تصاویر با پشتیبانی از 2 دوربین تحت شبکه به طور رایگان و در صورت نیاز حداکثر40 دوربین بوسیله خرید لایسنس، امنیت فوق العاده ای را به تجارت شما هدیه کند.

 

استفاده از کیونپ TS-251+ در مصارف خانگی :

شما با استفاده از کیونپ TS-251+ قابلیت استفاده اشتراکی از فایلها و محدود کردن دسترسی ها به فایلهای شخصی با نام کاربری اختصاصی برای هر یک از اعضای خانواده را دارید در ضمن این دستگاه با وجود یک پورت HDMI و یک کنترل، میتواند تبدیل به یک دستگاه Multi Media حرفه ای شود که بوسیله آن میتوان انواع فایلهای Media را با کیفیت بالا  از تلویزون پخش کرد ، همچنین این دستگاه از ویژگی های DLNA,AirPlay,chromecast برای ارتباط با دستگاه های دیگر نیز پشتیبانی میکنید.

کیونپ TS-251

 همچنین با در اختیار داشتن برنامه های مخصوص برای سیستم عامل های Android , IOS دسترسی به این دستگاه از راه دور و از طریق تلفن هوشمند را تسهیل میکند.

 کیونپ TS-251

 


به اشتراک بگذارید :

نوشته شده توسط میلاد رسولی / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com