قابلیت های جالب کنترلر HPE p408i-a

23 تير 1397      0 دیدگاه

p408i-a ، کنترلر پرکاربرد سری Gen10 کمپانی HPE ، دارای قابلیت های کلیدی و جالبی میباشد که بوسیله خریداری لایسنس مربوطه فعال میشوند. در این بخش با ما همراه شوید تا با این قابلیت ها آشنا شویم.

HPE p408i

HPE Smart Array SR Smart cache :

این یک قابلیت مبتنی بر سخت افزار کنترلر میباشد که راهکاری جهت کش کردن عملیات خواندن و نوشتن در محیط DAS است و بوسیله آن میتوان داده هایی که بیشتر مورد دسترسی قرار میگیرند ( hot data ) را برروی SSD هایی که کمترین تاخیر را دارند قرار داده و به شکل پویا سرعت کار برنامه های کاربردی را افزایش داد. معماری اسمارت کش بسیار انعطاف پذیر بوده و از تمام هاردهای Gen10 برای ذخیره سازی داده های انبوه و از SSD ها برای عملیات شتاب دهی پشتیبانی می نماید.

اسمارت کش با استفاده از برنامه  SSA مدیریت و اعمال می گردد و برای استفاده از آن می بایست لایسنس مربوطه را خریداری نمایید که بصورت تک سرور ، چند سرور ، فیزیکی و الکترونیکی ارائه میگردد. در ادامه پارت نامبر لایسنس های مربوطه را مشاهده می نمایید و برای سفارش لایسنس های مربوطه میتوانید با شرکت آداک فن آوری مانیا تماس حاصل فرمائید:

HPE Smart Array SR SmartCache (Single Key/Single Server) LTU D7S26A
HPE Smart Array SR SmartCache (Single Key/Multiple Servers) LTU D7S27A
HPE Smart Array SR SmartCache (Single Key/Multiple Servers) E-LTU D7S27AAE

 

HPE Smart Array SR Secure Encryption :

 این ویژگی یک راه حل رمزگذاری  مبنتی بر کنترلر هوشمند میباشد که از اطلاعات مهم و حیاتی محافظت میکند. این راهکار برای اطلاعاتی که در حال استفاده نیست استفاده میشود و شامل هر درایو متصل به کنترلر میگردد.

این قابلیت به دو شکل محلی و کنترل از راه دور اجرا میگردد. در حالت محلی، مدیریت کلید ها برروی یک سرور قرار دارد که برای هر کنترلر یک کلید اصلی وجود دارد. مدل کنترل از راه دور نیز برای راه اندازی هزاران سرور از طریق چند سرور به کار می رود.

در ادامه پارت نامبر لایسنس مربوطه را مشاهده می نمایید و برای سفارش لایسنس میتوانید با شرکت آداک فن آوری مانیا تماس حاصل فرمائید:

HPE Smart Array SR Secure Encryption (Data at Rest Encryption/per Server Entitlement) E-LTU D7S26A

به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی / آداک فن آوری مانیا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com