کاربردهای چراغ UID در سرور

10 آبان 1401      0 دیدگاه

چراغ uid در سرور

بر روی سرورها انواع چراغ ها تعبیه شده است که یکی از این چراغ ها به چراغ UID معروف است.

چراغ UID در سرور مخفف Unique identifier (شناسایی‌کننده منحصربفرد) است که کمک می کند تا یک سرور را به صورت خاص از دیگر واحدها جدا کنیم. وقتی شما دکمه UID را فشار می‌دهید، LCD در جلوی سرور چشمک می‌زند و UID LED در پشت سرور به رنگ آبی روشن خواهد شد‌.

به طور کلی می توان گفت که چراغ UID در سرورها برای پیدا کردن مکان یک سرور مشخص در جاهایی به کار می‌رود که سرورها به صورت فشرده با دیگر تجهیزات انبار شده باشند. برای مثال فعال کردن UID LED به تکنسین در محل کمک می‌کند تا یک سرور خاص را که نیاز به تعمیر دارد از بین دیگر سرورها یا تجهیزات تشخیص دهد.

 

 

 چراغ UID در سرور برای مشخص‌کردن سرور‌ها به کار می‌رود. این چراغ‌ وقتی سرور از راه دور کنترل می‌شود، چشمک می‌زند و می‌توان آن را از طریق system management روشن کرد. همچنین می‌توان به این روش از سالم بودن سرور اطمینان حاصل ‌کرد. این در صورتی است که سرور دارای تراشه کنترل از راه دور باشد.

UID به شما امکان می‌دهد تا با یافتن یک نهاد خاص به آن دسترسی داشته باشید و با آن تعامل کنید. UID را می‌توان برای هر چیزی که لازم باشد آن را از دیگر نهاد‌ها قابل تشخیص کرد، به کار برد. این نشانگرها را می‌توان با توجه به کاربرد مورد نظر برای آن‌ها مشخص کرد.

معانی چراغ UID در سرور 

اگر چراغ UID به رنگ آبی ثابت باشد یعنی فعال است 

اگر به صورت چشمک زن آبی رنگ باشد یعنی دارای مدیریت از راه دور است

و اگر خاموش باشد یعنی این چراغ غیرفعال است

 


به اشتراک بگذارید :
کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com