کمپانی HPE برنامه Solution Gaia-X را برای تسریع در ایجاد اطلاعات با ارزش راه اندازی می کند

3 خرداد 1400      0 دیدگاه

راه حل جدید HPE برای Framework  ، بازارها ،و خدمات به سازمانها. تا به وسیله برنامه Gaia-x برای سازماندهی به داده ها و اطلاعات آماده شوند.

 

HOUSTON ، تگزاس - 18 مه 2021

Hewlett Packard Enterprise امروز راه حلهایی را برای کمک به سازمانها در پیشبرد درآمدزایی از داده ها با بهره برداری از Gaia-X ،وادغام زیرساخت جدید از داده های یکپارچه پشتیبانی شده توسط بیش از 300 سازمان در اروپا و جهان را ، اعلام کرد.

Gaia-X برای شرکت ها ، ارائه دهندگان خدمات و سازمان های عمومی طراحی شده است که می خواهند برای شرکت در Gaia-X آماده شوند. این برنامه عملاً از تمام قابلیت هایی که برای تهیه و مصرف داده ها و خدمات در یک محیط غیرمتمرکز و یکپارچه لازم است را پشتیبانی می کند. در نتیجه ، سازمان ها می توانند توانایی خود را در ایجاد ونگهداری داده های ارزشمند ، استفاده از منابع عظیم داده توزیع شده و تقویت حاکمیت خود بر روی مدل کسب و کار مبتنی بر داده خود ، بالا ببرند.

 

HPE Solution Gaiax

توجه داشته باشید Gaia-X کار را به تنهایی انجام نمی دهد - HPE به مشتریان کمک می کند تا توانایی های بهره مندی از این پلتفرم را ایجاد کنند.هدف این پروژه از ایجاد نمایندگان حوزه های سیاسی،تجاری و علمی است .ایجاد زیر ساخت داده ای بین قاره ای بر اساس استانداردهای باز.

 

  • عصر جدید داده های غیرمتمرکز برای پیشبرد و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی

کمیسیون اروپا، data value creation را منبع مهم پیشرفت اقتصادی و اجتماعی در دهه های آینده اعلام کرده است. این امر توسط موج جدید داده های صنعتی و حرفه ای هدایت می شود ، تا 80 درصد از کل حجم داده تا سال 2025 به صورت غیرمتمرکز پردازش می شود.

 

  • HPE از مشتریان پشتیبانی می کند تا برای Gaia-X آماده شوند

HPE  اولین عضو سازمان غیرانتفاعی Gaia-X AISBL است و به معماری ، استانداردها و صدور گواهینامه Gaia-X کمک می کند. HPE در حال حاضر با ده ها سازمان در سراسر اروپا در حال کار است تا به آنها کمک کند تا برای زیرساخت های داده غیرمتمرکز مانند Gaia-X آماده شوند.

یکی از آنها Orange Business Services ، یک ارائه دهنده خدمات دیجیتال بومی شبکه در اروپا است که از مشتریان در سراسر جهان پشتیبانی می کند تا بهترین نوآوری ها را با قوی ترین حفاظت از داده ها به ارمغان بیاورد. Cedric Parent  ، معاون مدیر عامل  Orange Cloudمی گوید: 'ما به شکل گیری بنیادهای فنی و فضای داده اکوسیستم Gaia-X کمک می کنیم و در حال حاضر خدمات Cloud را با این مشخصات تطبیق می دهیم تا بتوانیم در Gaia-X همچنان معتبرترین راه حلهای ابری را به مشتریان خود ارائه دهیم.' 'HPE یک شریک اصلی برای تأمین انرژی سیستم عامل های ابر Orange با پیشرفته ترین فناوری و قابلیت ها است. ما از تخصص عمیق HPE و ارائه راه حل ، که به طور جامع از پیشرفت های مورد نیاز برای بهره مندی کامل از زیرساخت های غیرمتمرکز مانند Gaia-X کمک می گیریم. '

 

  • Solution framework for Gaia-X readiness

عنصر اصلی HPE Solution Framework برای Gaia-X یک معماری مرجع است که بنیان واجزای لازم برای ساخت و استفاده از Gaia-X را تعریف می کند. این عملیات زیرساخت های ایمن را برای بارهای غیرمتمرکز تضمین می کند و شامل یک ساختار مرکزی است.

پایه و اساس فناوری ، پلتفرم نرم افزاری HPE Ezmeral است که قابلیت هایی از جمله دسترسی یکپارچه به داده های توزیع شده و کنترل واحد clusterهای توزیع شده Kubernetes را فراهم می کند. HPE همچنین از SPIFFE، framework هویت تولید امن برای همه و SPIRE ، SPIFFE Runtime Environment - استانداردهای منبع باز(open source) برای احراز هویت ایمن خدمات نرم افزاری از طریق استفاده از هویت رمزنگاری شده از طریق بسترهای نرم افزاری ، استفاده می کند.


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com