معرفی نرم افزار جدید کمپانی HPE به نام HPE Ezmeral Portfolio

11 خرداد 1400      0 دیدگاه

HPE Ezmeral

 

Hewlett Packard Enterprise  از HPE Ezmeral Portfolio نرم افزار جدید ، ، برای سوخت رسانی در مدیریت مبتنی بر داده محورو انتقال آن  پرده برداری می کند.

نرم افزار HPE Ezmeral به سازمانها کمک می کند سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در سازمان ها ،نوآوری ، مدرن سازی برنامه ها ، دستیابی به ارزش داده ها و خودکار سازی عملیات  را از Edge  به Cloud  بالا ببرد.

HPE Ezmeral یک مجموعه کامل را شامل می شود - از جمله هماهنگی و مدیریت کانتینر ، AI / ML و تجزیه و تحلیل داده ها ، کنترل هزینه ، اتوماسیون فناوری اطلاعات و عملیات مبتنی بر هوش مصنوعی و امنیت ،در نتیجه سازمان ها را قادر می سازد چابکی و کارایی را افزایش دهند ، دستیابی سریع به اطلاعات و نوآوری های تجاری را ارائه دهند. امروز ، HPE خدمات جدید ابری HPE GreenLake  را نیز ارائه داده است که خدمات رایانش ابری ، چابک ، کم هزینه و سازگار را در همه جا فراهم می کند.

به عنوان بخشی از این خبر ، HPE اعلام کرد که HPE Ezmeral Container Platform و HPE Ezmeral ML Ops به عنوان سرویس های ابری از طریق HPE GreenLake در دسترس قرار می گیرند تا سرعت و سادگی بیشتری را در توسعه برنامه های  container platform  و چابکی DevOps در چرخه حیات ML داشته باشند.

 

  • HPE Ezmeral Container Platform

این نرم افزار انعطاف پذیری را برای استقرار و مدیریت برنامه های container  شده در مقیاس هر زیرساخت فراهم می کند - در مراکز داده سازمانی ، امکانات مکان یابی ، چندین cloud عمومی و در edge. مشتریان می توانند برنامه های بومی یا غیر بومی ابری را در container بدون بازسازی مجدد پرهزینه اجرا کنند ، چندین Cluster Kubernetes  Kubernetes) یک سیستم هماهنگ کننده کانتینر منبع باز برای خودکار سازی کاربردهای رایانه ای ، مقیاس گذاری و مدیریت آن است. در اصل توسط گوگل طراحی شده و اکنون توسط بنیاد رایانش ابری Cloud نگهداری می شود) را با یک صفحه کنترل واحد مدیریت کنند و از طریق نوآوری های اثبات شده HPE مانند HPE Ezmeral Data Fabric و پروژه open source KubeDirector. اکنون HPE Ezmeral Container Platform نیز به عنوان یک سرویس ابری از طریق HPE GreenLake ارائه می شود.

 

  • HPE Ezmeral ML Ops

این نرم افزار از محتویاتی استفاده می کند تا کل چرخه عمر یادگیری ماشین را در محیط های داخلی ، public cloud ، hybrid cloud درedge ساده کند. این راه حل یک فرآیند DevOps مانند را برای استاندارد کردن گردش کار یادگیری ماشین و تسریع استقرار هوش مصنوعی از ماهها به روزها کاهش می دهد. مشتریان با بهره برداری سریعتر از پروژه های علوم داده AI / ML ، از بین بردن سیلوهای داده ، مقیاس بندی یکپارچه از آزمایشی تا تولید و جلوگیری از هزینه ها و خطرات انتقال داده ، از مزایای آن بهره مند می شوند. HPE Ezmeral ML Ops هم اکنون از طریق HPE GreenLake در دسترس خواهد بود.

 

  • Availability and Additional Resources:
  • نرم افزار HPE Ezmeral به طور کلی با استفاده از مدل های سنتی license از جمله HPE Ezmeral Container Platform و HPE Ezmeral ML Ops به عنوان اشتراک license نرم افزار برای اجرا در هر زیر ساخت یا public cloud است در دسترس است.
  • پلتفرم کانتینر HPE Ezmeral و HPE Ezmeral ML Ops هم اکنون به صورت سرویس ابری از طریق HPE GreenLake و با پذیرش مشتری برای برنامه بتا در حالت بتا در دسترس هستند ، با در دسترس بودن عمومی HPE Q برنامه ریزی شده است
  • پلت فرم کانتینر HPE Ezmeral از طریق کانال فعال شده و برای فروش شرکای تجاری به عنوان سرویس های ابری از طریق برنامه HPE GreenLake for Partners در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به لینک زیر مراجعه نمایید
  • https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2020/06/hpe-introduces-channel-programs-and-new-hpe-greenlake-cloud-services-to-help-partners-deliver-the-cloud-experience-everywhere.html

 

  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد HPE Ezmeral ، به لینک زیر مراجعه نمایید

https://www.hpe.com/us/en/ezmeral.html

 

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره HPE GreenLake به لینک زیر مراجعه کنید

https://www.hpe.com/us/en/greenlake.html


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com