معرفی کنترلر HPE Smart Array P824i-p MR Gen10 Controller

22 شهريور 1399      0 دیدگاه

کنترلر HPE Smart Array P824i-p MR Gen10 ، کنترل کننده 12 گیگابیت بر ثانیه ای است که با مقیاس پذیری و ذخیره سازی درسطح سازمانی باعث تأمین نیازهای آینده شما می شود. این کنترلر محافظت از داده ها را با سطح RAID پیشرفته ارائه می دهد و شامل چهار GB Flash-Backed Write Cache - FBWC است. همچنین عملکرد و مقیاس پذیری در سطح شرکت را برای حداکثر 24 درایو های SAS و SATA ازاتصال داخلی بدون نیاز به کارت SAS Expander که اتصال end to end SSD را تامین نموده و زمان کمتری را مصرف مینماید.

P824i-p MR Controller از یک رابط وب جدید و کاربر پسند به نام HPE MR Storage Administrator - MRSA  استفاده می کند که تنظیمات ، نظارت ، نگهداری و عیب یابی درایوها را آسان می کند.

برای آن دسته از مشتریانی که با فناوری MegaRAID آشنا هستند ، P824i-p همچنین از یک ابزار مدیریت CLI متفاوت به نام StorCLI استفاده می کند.

 

معرفی کنترلر HPE Smart Array P824i-p MR Gen10 Controller

  • مدیریت ذخیره سازی MR

MR Storage Administrator یک برنامه تحت وب است که به شما امکان می دهد کنترل کننده های ذخیره سازی MegaRAID -MR را کنترل ، نگهداری ، عیب یابی و پیکربندی کنید. رابط کاربری گرافیکی MR Storage Administrator -GUI  به شما کمک می کند تا تنظیمات ذخیره سازی را مشاهده ، ایجاد و مدیریت کنید.

 

نظارت و پیکربندی: MR Storage Administrator شما را قادر می سازد کنترلرها را کنترل کرده و درایوها را روی کنترل کننده پیکربندی کنید. وضعیت کارتهای کنترل ، درایوهای منطقی و درایوها را روی کنترل کننده نشان می دهد. نمادهای وضعیت دستگاه در صفحات مربوطه نمایش داده می شوند تا در صورت خرابی درایو و سایر رویدادهایی که نیاز به توجه سریع شما دارند ، به شما اطلاع دهند. اعلان های ایمیل در زمان واقعی در مورد وضعیت سرور بر اساس تنظیمات هشدار شما ارسال می شوند. خطاها و رویدادهای سیستم در یک پرونده ثبت و نمایش داده می شوند. علاوه بر این ، می توانید تنظیمات خارجی را نیز وارد یا پاک کنید.

 

  • نگهداری: با استفاده از MR Storage Administrator ، می توانید کارهای تعمیر و نگهداری سیستم مانند به روزرسانی نرم افزار کنترلر را انجام دهید

عیب یابی: MR Storage Administrator اطلاعات مربوط به خرابی درایو ، خرابی دستگاه و غیره را نمایش می دهد. این برنامه همچنین توصیه هایی را ارائه می دهد و پیوندهای متنی را به شما نشان می دهد ،و به شما کمک می کند تا به راحتی درایوها ،همچنین دستگاه هایی را که دارای مشکل هستند بیابید و آنها را عیب یابی کنید. در نتیجه می توانید گزارش کاملی از همه دستگاه ها ، پیکربندی ها ، خصوصیات و تنظیمات آنها را بارگیری کرده و برای عیب یابی بیشتر به تیم های پشتیبانی ارسال کنید.

برای اطلاعات دقیق تر ، به راهنمای کاربر MR Storage Administrator مراجعه کنید.


به اشتراک بگذارید :

حامد روحی / آداک فناوری مانیا 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com