سیستم هوشمند HPE برای کشاورزان در جهت بهبود محصولات و افزایش درآمد آنها

20 خرداد 1399      0 دیدگاه

 HPE Center of Excellence به کشاورزان این امکان را می دهد تا عملکرد محصول را بهتر و ارزش غذایی و درآمد را افزایش دهند.

 

در این مقاله

کمپانی HPE  با استفاده از فناوری هوش مصنوعی توانسته است در زمینه کشاورزی کاری انجام دهد که در نهایت منجر به افزایش ارزش غذایی و درآمد شود

اتحادیه اروپا برای ایجاد فرصت های شغلی جدید بر روی دانش آموزان در حوزه IOT و برنامه نویسی متمرکز است و همچنین از کشاورزان محلی برای کمک به آنها برای دستیابی به تولید بیشتر مواد غذایی پشتیبانی می کند.

اتحادیه اروپا همچنین با استفاده از این امکان که بتواند از راه دور محصولات زراعی را رصد کند و بدون نیاز به بازدید از مزارع تصمیم بگیرد ، به کشاورزان در دوران شیوع ویروس کرونا کمک کرد.

 

 

شرکت Hewlett Packard HPE امروز اعلام کرد که مرکز HPE COE برای کشاورزی به روش هوشمند در منطقه Gudipalli و منطقه Chittoor ، برای افزایش محصول و ارزش غذایی و درآمد بیشتر ، سیستم هوشمندی را برای کشاورزان محلی ایجاد کرده است.

اتحادیه اروپا برای ایجاد فرصت های شغلی خود بر روی دانش آموزان در زمینه های اینترنت اشیا IoT و برنامه نویسی متمرکز است و همچنین از کشاورزان محلی برای کمک به آنها جهت دستیابی به تولید مواد غذایی بیشتر و بهتر حمایت می کند. به عنوان بخشی از این ابتکار ، دانشجویان کالجهای مجاور به این محدوده، این فرصت را داشته اند که با کارشناسان IoT از مرکز جهانی HPE Pointnext Services و زراعت شناسان معتبر در زمینه فناوری edge-to-cloud کار کنند.

 

ابزار های این شرکت برای این کار شامل نصب ماژول های IoT در محل ، تصویربرداری از محل دقیق به وسیله ی هواپیماهای بدون سرنشین و تجزیه و تحلیل ، رابط کاربری و داشبورد برای نظارت و گزارش پارامترهای مختلف در زمین و فعالیت در این زمینه ها است. از تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین و ماهواره ها برای ترسیم NDVI - شاخص پوشش گیاهی استفاده می شود تا نشان دهد که تا چه مقدار محیط مناسب برای کشت باید استفاده شود.

این فناوری و تجزیه و تحلیل های پیاپی به کشاورزان کمک میکند تا با دید بهتر شرایط فعلی خاک و الگوهای کاشت و روند آماده سازی محصول را تحلیل کنند و در نتیجه تصمیمات خود را عملی سازند. ماژول های IOT به کشاورزان کمک میکنند تا میزان آب و نوع کود را با استفاده از 7 معیار مختلف از جمله مقادیر نیتروژن ، فسفر ، پتاسیم ،رطوبت خاک ، رطوبت برگ ، مقدار اسیدی ، و دمای خاک را اندازه گیری کنند این امر تضمین می کند که آبیاری مزارع براساس توصیه های علمی و کود صحیح با توجه به نوع خاک و شرایط آب و هوایی استفاده می شود. از الگوریتم های یادگیری ماشین برای آزمایش شرایط خاک و در نتیجه صرفه جویی 40 درصدی در مصرف آب در مقایسه با روش های سنتی را در پی خواهد داشت.

اتحادیه اروپا همچنین با استفاده از این شرایط امکان را برای نظارت از راه دور محصولات زراعی و تصمیم گیری در رابطه با آبیاری ، تصفیه خاک ، تغذیه و برداشت محصول بدون نیاز به بازدید از مزارع فراهم می کند. و با این روش به کشاورزان در دوران همه گیری COVID-19 کمک می کند.


به اشتراک بگذارید :
کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com