همایش روز فناوری اطلاعات

26 تير 1401      0 دیدگاه

رویداد «بزرگداشت روز فناوری اطلاعات» در روز 22 تیرماه 1401 در محل هتل اسپیناس بلوار کشاورز با همراهی بانک مرکزی، وزارت ارتباطات، سازمان بورس، پلیس فتا و حمایت برندهایی همچون آداک فن آوری مانیا، تجارت الکترونیک پارسیان، شرکت جویا، شرکت ملی خدمات انفورماتیک، تلویزیون اینترنتی آیو، شرکت ترنا سیستم و با حضور بیش از 500 چهره کسب و کاری، اصحاب رسانه و پیشکسوتان صنوف مختلف و نمایندگان دولت و مجلس برگزار شد. 

ابتدا مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد و سپس تیزر ویدیویی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران پخش گردید. در این تیزر از روز فناوری اطلاعات و دلیل نامگذاری این روز صحبت شد و بعد از اتمام این تیزر به ترتیب سخنرانی هایی از جناب آقای حسین اسلامی به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، جناب آقای علی اصغر قائمی به عنوان عضو شورای شهر تهران، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای سید محمدامین آقامیری به عنوان معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جناب آقای علیرضا کشاورز به عنوان دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و جناب آقای شهای جوانمردی به عنوان مدیرعامل هلدینگ فناپ و عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شنیده شد. 

سپس نوبت به پنل جذاب جناب آقای رضا قربانی به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران رسید که با همراهی چهار تن از اعضای فعال در این حوزه ( جناب آقای امیرحسین سعیدی نائینی به عنوان اولین رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، جناب آقای مهران محرمیان به عنوان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، جناب آقای احمد تقوایی به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد و جناب آقای ستار هاشمی به عنوان معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیکی ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ) برگزار شد . 

بعد از یک استراحت کوتاه نوبت به سخنرانی جناب آقای دکتر مقصود فراستخواه ، استاد دانشگاه و نویسنده کتاب ایران ما رسید و سپس خانم نازنین دانشور بیانیه پایانی این همایش را قرائت کردند. 

در بخش پایانی این رویداد هم لوح تقدیر و مدال نصر به پاس تقدیر ، به فعالین این حوزه اهدا شد که جناب آقای اشکان امیرزاده ابراهیمی (مدیرعامل شرکت آداک فن آوری مانیا) نیز از جمله دریافت کنندگان این لوح و نشان بودند.

همچنین گفتنی است که یکی از بخش های جالب این رویداد اهدای 20 مدال منقش به طرح سردیس حکیم خوارزمی، به خیرینی بود که مبلغ 2 میلیارد ریال را به نیت آزادی زندانیان تقبل کردند.

 


به اشتراک بگذارید :
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com