مایکروسافت نرم افزار بازیابی فایل Windows را منتشر کرد!

2 شهريور 1399      0 دیدگاه

ابزار خط فرمان ( Command Line)  جدید ویندوز می تواند فایل های حذف شده از هارد دیسک شما را بازیابی کند.

مایکروسافت از برنامه بازیابی فایل ویندوز خود رو نمایی کرده است ، ابزاری که میتواند اسنادی که شما به اشتباه حذف کرده اید را بازیابی کند.

به طور تصادقی یک فایل مهم حذف شده است؟ هارد دیسک خود را پاک کرده اید؟ نمیدانید با دیتاهای خراب خود چه کنید؟ Windows File Recovery میتواند به بازیابی اطلاعات شخصی شما کمک کند. این برنامه میتواند عکس ها ، اسناد ، فیلم ها و موارد دیگر را برای شما بازیابی کند."

این ابزار نه تنها در بازیابی اسناد Excel,Word,Powerpoint بلکه در بازیابی تصاویر JPEG,PDF,PNGها  ، فایلهای MP3,MP4 و فایلهای ZIP و ... کمک کند.برای استفاده از این ابزار کاربران نیاز دارند تا از Windows 10 Build 19041 یا بالاتر استفاده کنند.

وب سایت پشتیبانی مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد این ابزار و سه حالت مختلف آن ارائه می دهد:

حالت پیش فرض: برای یافتن اسناد گمشده از Master File Table استفاده می کند.

حالت امضا: این ممکن است در نهایت محبوب ترین گزینه باشد. در این حالت فقط به موجود بودن اطلاعات نیاز دارد و به کاربران این امکان را می دهد تا انواع مختلفی از فایلها را جستجو کنند. برای پرونده های کوچک کار نمی کند. نکته مهم ، این تنها روشی است که می توانید برای بازیابی فایلهای  یک دستگاه ذخیره سازی خارجی مانند درایو USB استفاده کنید.

حالت سگمنت:  در این روش نیازی به MFT ندارد و فقط به وجود سگمنت ها نیاز دارد. سگمنت ها خلاصه ای از اطلاعات پرونده است که سیستم فایل NTFS در MFT ذخیره میکند.( مانند نام، تاریخ ، اندازه ، نوع ، فهرست کلاستر و... )

" بازیابی کارت SD یا دوربین؟ حالت امضا(Signature) را امتحان کنید که فراتر از بازیابی NTFS است و نیاز های شما را پاسخ می دهد."

اجازه دهید تا این اولین برنامه برای بازیابی فایلهای شما باشد.


به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی / آداک فن آوری مانیا 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com