تکنولوژی Cisco Meraki - قسمت دوم

26 شهريور 1399      0 دیدگاه
  • به صورت خودکار سیاست های شبکه با دستگاه های قابل مدیریت انطباق پیدا می کند

 

سیاست های خاص دستگاه را می توان به طور خودکار توسط برنامه های بی سیم Cisco Meraki برای محدود کردن ، قرنطینه یا  جلوگیری از انصال دستگاه های متعلق به کاربر اعمال کرد.

فناوری اثر انگشت مشتری Cisco Meraki بلافاصله دستگاه های iOS ، Android ، Windows و Mac را تشخیص می دهد و حتی به شما امکان می دهد سیاست های محدود کننده تری را برای دستگاه های ناشناخته اعمال کنید.

meraki 3

 

  • آنالیز کردن فعالیت ها در شبکه و گزارش گیری

 

مشاهده کردن تعداد کاربرانی که به شبکه متصل شده اند ، اندازه گیری کردن پهنای باند مورد استفاده و حتی درصد کل ترافیک آنها را مشاهده کنید.

 

  • تجزیه و تحلیل مکان

 

تجزیه و تحلیل مکان Cisco Meraki برای بهبود تعامل و وفاداری مشتری در سایت ها ، آمار مکان را در بلادرنگ نشان می دهد و بدون هیچ گونه هزینه و پیچیدگی اضافی در برنامه های Cisco Meraki داخلی قرار دارد.

داده های جمع آوری شده توسط برنامه های کاربردی با ابر Cisco Meraki همگام سازی می شوند و به طور خودکار در داشبورد گزارش می شوند ، روند بازدید کاربران ، زمان صرف شده و وفاداری بازدید کنندگان و تکرار را نشان می دهد.

از تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی برای مقایسه روند بازدید کنندگان بین سایت ها یا پس از راه اندازی کمپین ها و یافتن تأثیر اقدامات در زمان سکونت بازدیدکننده یا تکرار بازدید مجدد استفاده می شود همچنین می توان از نمایشگر برای نمایش داده ها برای یک روز خاص ، آخر هفته یا حتی روندهای خاص در یک ماه را سفارشی کرد .

meraki1

 

Cisco Meraki Wireless

شبکه های بی سیم سیسکو Meraki به طور خودکار در محیط های بی سیم با بالاترین تراکم و در شرایط تداخل شدید ، بدون تنگناهای کنترل کننده های سخت افزاری ، بهینه سازی و عملکرد برتر را ارائه می دهند.

 

  • استاندارد 11ac

Cisco Meraki MR53 استاندارد جدیدی را در بی سیم تعیین می کند. این امکان به طور خاص برای استقرار با چگالی بالا و نسل بعدی طراحی شده است و سریعترین نقطه دسترسی بی سیم با مدیریت ابر در جهان است.

استفاده از پهنای باند کانال گسترده تر ، فن آوری های انتقال کارآمدتر و شلوغی کانال های کمتر در 5 گیگاهرتز به MR53 کمک می کند تا سرعتی معادل 2.5 گیگابیت بر ثانیه را بدست آورد ، در عین حال دید و کنترل کاملی را برای مدیران فراهم می کند.

 

meraki 2

 

  • WiFi با کارایی بالا برای محیط های کاری سخت

تعداد دستگاه های متصل به شبکه ها هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد ، و برنامه های کاربردی به طور روزافزونی پهنای باند را مصرف می کنند. سرپرستان باید شبکه بی سیم را تحلیل کنند که مطابق با استانداردهای مهم مورد نظراست و می تواند عملکرد لازم برای ارائه خدمات بی سیم با کیفیت بالا و قابل اطمینان را ارائه دهد.

 


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com